NOD december 2019

Pienie, balen...
Nu weet je eigenlijk nog niets he. Misschien kun je het zondagochtend nog eens proberen. Ik het nu 1 dag na NOD en misschien was je eisprong net iets later. Ochtendurine schijnt toch altijd beter te zijn. 
Dat wachten is inderdaad vreselijk. Al die onduidelijkheid en onzekerheid. 

Hier nog niks te bekennen, had vandaag ongesteld moeten worden. Dag 28 van een cyclus van gemiddeld 27. Ik voel niks geks maar voelt wel alsof t nog gaat komen. We blijven rustig afwachten. 

Ik ben weer terug van weggeweest. Had geen zin meer om mee te lezen en mee te praten. Voor mn gevoel er te veel mee bezig. 
Diede: ik heb ook een lange cyclus.  38 39 43 en 56 dagen gehad. 
Zit nu in ronde 5. Ben er niet zo mee bezig. NOD 31 december maar ja van hoeveel dagen moet ik uit gaan? Heb nu nog steeds gemid. staan op 40 maar met zo'n verschil weet ik het niet meer. 
Als ik deze ronde weer laat ongesteld word of paar druppels ongesteld bel ik weer de ha. Moest het net als Joena 3 mnd aan kijken. Ja doei.  Daar doe ik niet aan mee. (Met zo'n lange cyclus zit je zowat ad 3mnd hahaha )

Ik zit pas in ronde 2. Vorige keer duurde het 33 dagen, dus eisprong zou 5/6 dec zijn.
Heb alleen nog steeds geen positieve ovulatietest gehad..
Zou de ovulatie dan later zijn?
En dus NOD dan ook? Dat is 14 dagen na ovulatie toch?
Groetjes!

BabyOneTwo jij bent dus niet doorgestuurd voor onderzoek met zo'n lange cyclus? Vind het echt heel vervelend dat 1 ronde zo lang duurt.. duurt eerst meer dan een maand voor er überhaupt een eisprong is.. Al die tijd kan je alleen maar wachten. 
Ik heb vandaag wel even getest omdat mijn ongesteldheid nog niet echt doorzet. Maar zoals ik verwachtte negatief. Maandag ha bellen! 

Terug
Bovenaan