NOD december 2019

Ik heb een tijdje niks van mezelf laten horen.. maar dat neemt niet weg dat ik aan jullie allemaal gedacht heb! 
Dinsdag is mijn NOD en ik heb sinds gisteren last van steken in mijn onderbuik/baarmoeder. Ik kon het niet laten en ben net naar de Kruidvat gereden om een early test te halen. Op de gebruiksaanwijzing stond dat ik de test eigenlijk alleen met ochtendurine mocht doen. Toch heb ik hem gedaan ?
En ik wil heel graag de foto met jullie delen! https://share.icloud.com/photos/04wjjKxre5hRY57F605G-J_Eg

[quote quote=10141466]Ik heb een tijdje niks van mezelf laten horen.. maar dat neemt niet weg dat ik aan jullie allemaal gedacht heb! Dinsdag is mijn NOD en ik heb sinds gisteren last van steken in mijn onderbuik/baarmoeder. Ik kon het niet laten en ben net naar de Kruidvat gereden om een early test te halen. Op de gebruiksaanwijzing stond dat ik de test eigenlijk alleen met ochtendurine mocht doen. Toch heb ik hem gedaan En ik wil heel graag de foto met jullie delen!

SuperJuffie, hartstikke positief als je het mij vraagt!! Morgen nog eens met ochtendurine knalt ie er vast vanaf! Gefeliciteerd! 

Ah Superjuffie!!! Ik kan de foto helaas niet zien, zag dat ik moest inloggen met appleID en heb samsung. Maar ik geloof de rest hoor. Van ? e gefeliciteerd!!!
Hoe voel je je? En je had zo'n kast van je eierstok, vorige maand? Of daarvoor.,  hoe ging dat deze maand?
Je moet nog wel even een weekje meedeinen voor me hoor hihi. Geniet!!! 
X

Terug
Bovenaan