NOD december 2019

Superjuffie ik kan de foto ook niet zien. Jammer ? maar gefeliciteerd!
mttm was jij het van de pcos? Niet zo om stressen en geen zelfdiagnose maken ? als je twijfelt gewoon naar de ha gaan doorverwijzing voor controle mogen ze je niet weigeren.
Ik heb vannacht een beroerde nacht gehad. Als ik erin lag zweette ik me nest uit. Maar ben van half 3 tot 5 met me stiefdochter bezig geweest omdat ze zo hoest en niet kon slapen.
Me temp was vanmorgen dus 36.7 wat me basale temp is. Vrees dus dat me ms gewoon komt. Maar dua vanmiddag getempt 38.2 en voel me niet ziek alleen verkouden. In basale temp komt me temp in de middag ook nooit zo hoog. Na me ei wel eerder 38.1 en 38.5 gehad maar nooit zo hoog in basaal. Dus ik hoop dat het door de nacht komt heb wel last van krampen al de hele dag en rook opeens sterker geurtjes maar kan mezelf ook gek aan het maken zijn. Hopelijk slaapt de kleine beter vannacht heb luuf gehaald en kan ik duidelijk me temp zien morgen.
Als me ms komt maak ik me nog wel zorgen om hoe die zal zijn en hoelang me cyclus nu duurt aangezien dit de 1e cyclus na mk weer is (dit is nu 6 weken en 4 dagen geleden)

Gefeliciteerd SuperJuffie! Wat een goed nieuws!

Vandaag heb ik mijn NOD, heb er vanmorgen gelijk maar een testje er tegen aan gegooid maar helaas niks op te zien. Meestal komt m'n menstruatie best snel op gang (begin van de dag).
Vanavond hebben we een feestje en het zou gigantisch opvallen als ik geen drankje zal gaan drinken. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu..
Heb namelijk ook geen idee hoe groot de kans is, als er niks te zien is op de test. Maar ik zou nu heeel graag julie advies willen :) 

Hoi meiden, Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn!!! Super leuk! Ik moet nog even geduld hebben. mijn eisprong was 4 a 5 dec. Twee dagen positive ovulatie test. Dus mag testen op mijn verjaardag! :) Ik wou je foto zien @superjufffie maar heb een instelling verkeerd of zo, enig idee?? 

Gefeliciteerd SuperJuffie!! Dat lijkt mij ook een positieve test.
Hier ook nieuws. Gisteren zou ik ongesteld worden, maar niet geworden dus 's avonds een test gedaan en we dachten echt allebei dat hij negatief was. Een clearblue met een kruisje en ik dacht misschien iets van een indroogstreepje of een hele kleine tuurstreep te zien, maar het was zo minimaal en pas na een aantal minuten, mijn man was overtuigd dat hij negatief was. 
Om er toch maar iets positiefs van te maken zijn we uit eten geweest bij een visrestaurant en samen hebben we een fles wijn gedronken. Vanochtend heb ik nog eens naar de test gekeken en ik zag toch wel echt een lijntje. Toch maar een clearblue digital gekocht en die gaf aan zwanger!!! 1-2 weken.
Superblij, maar voel me nu zo schuldig dat ik gisteren een halve fles wijn heb leeggedronken.. Hopelijk kan het geen kwaad. Ik kan het nog niet helemaal bevatten! Eerste ronde raak, maar van de zomer wel een miskraam gehad van een onverwachte/ongeplande zwangerschap. Dat maakt het wel extra spannend. Ik hoop zo dat het nu goed gaat!
@ Mell-Ji: Hopelijk blijft je menstruatie uit. Ik heb de afgelopen weken op avonden waar het echt opvalt als ik niet drink vrij opzichtig en langzaam gewoon een biertje of wijntje gedronken en dan verder fris. Hopelijk krijg je alsnog een positieve test!

Gefeliciteerd SuperJuffie!! Dat lijkt mij ook een positieve test.
Hier ook nieuws. Gisteren zou ik ongesteld worden, maar niet geworden dus 's avonds een test gedaan en we dachten echt allebei dat hij negatief was. Een clearblue met een kruisje en ik dacht misschien iets van een indroogstreepje of een hele kleine tuurstreep te zien, maar het was zo minimaal en pas na een aantal minuten, mijn man was overtuigd dat hij negatief was.
Om er toch maar iets positiefs van te maken zijn we uit eten geweest bij een visrestaurant en samen hebben we een fles wijn gedronken. Vanochtend heb ik nog eens naar de test gekeken en ik zag toch wel echt een lijntje. Toch maar een clearblue digital gekocht en die gaf aan zwanger!!! 1-2 weken. Superblij, maar voel me nu zo schuldig dat ik gisteren een halve fles wijn heb leeggedronken.. Hopelijk kan het geen kwaad. Ik kan het nog niet helemaal bevatten! Eerste ronde raak, maar van de zomer wel een miskraam gehad van een onverwachte/ongeplande zwangerschap. Dat maakt het wel extra spannend. Ik hoop zo dat het nu goed gaat!
@ Mell-Ji: Hopelijk blijft je menstruatie uit. Ik heb de afgelopen weken op avonden waar het echt opvalt als ik niet drink vrij opzichtig en langzaam gewoon een biertje of wijntje gedronken en dan verder fris. Hopelijk krijg je alsnog een positieve test!  

Haha, kan iemand me aub vertellen hoe ik die foto moet uploaden vanaf mijn telefoon dat iedereen hem kan zien? Ik ga morgenochtend nog een test doen met ochtendurine, dan zou het streepje ook donkerder moeten zijn.
Goed onthouden citrus! Ik voel mezelf een beetje moe, maar dat wijt ik vooral aan de Sinterklaas gekte en drukte op school. Verder wat steken/krampen in mijn baarmoeder. Ik heb mijn eierstokken wel gevoeld deze maand, maar lang niet zo erg als vorige maand! Dus eigenlijk gaat het best goed. Ik duim ontzettend mee voor je, en hou jullie ook zeker op de hoogte!
Voor alle andere meiden, gefeliciteerd!!

@Woudje 
Ohh wauw, gefeliciteerd! Super spannend allemaal.
Ik hoop zeker dat mijn menstruatie uitblijft! Al heb ik nog geen 'klachten' waarvan ik denk dat het raak is ;) Wel gevoelige tepels en heb het idee dat mijn reuk aardig is toegenomen. Het viel me vorige week op dat een meneer op ongeveer 5 meter naast ontzettend stonk naar rook. Normaal gesproken valt zoiets mij niet echt op, dus of dat toeval is of niet? Had/heb jij 'klachten' waarvan je dacht dat het wel eens raak kon zijn?

Dankjewel:)
Ik had wel een paar klachten. Ik heb echt pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd tussen mijn ovulatie en menstruatie. Echter, het viel me nu wel op dat ik een paar blauwe nieuwe bloedvaatjes op mijn borsten had. Verder heb ik al een dag of 5 het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Beetje krampen in mijn buik en bovenbenen, maar normaal ben ik dan binnen een dag ongesteld en nu dus niet. Verder merk ik dat ik snel buiten adem ben met traplopen ed. Maar het blijft lastig hoor, afgelopen week dacht ik dat ik me alles inbeeldde, je voelt zoveel in je lichaam.. 

Terug
Bovenaan