Hey Dames, ik lees meer mee dan dat ik mee praat... ik merk namelijk dat ik nu al mezelf gek loop te maken en het is pas ronde 1...
12-11 mijn spiraal laten verwijderen, na 2 weken met ovu testen begonnen, omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus is...
4-12 mooie positieve ovulatietest in de ochtend, in de middag nog een keer getest met een ander merk en weer positief... dus lekker aan de klus geweest met mijn man...
sinds gisteren allerlei kwaaltjes... ik weet dat het allemaal nog niet kan en vertel mezelf steeds dat het gewoon komt doordat mijn lichaam aan het ontspiralen is... maar er is steeds zo’n stemmetje achterin mijn hoofd dat zegt stel dat het in 1x raak is... word er gek van... Maar wil ook zo graag een kindje!! Liever gisteren dan vandaag...
ik heb pijnlijke borsten, steekjes in de regio van mijn baarmoeder en een opgeblazen gevoel daar.. soms voel ik ook een soort van plopjes... gisteren werd ik echt vreselijk misselijk van 3 slokken bier, dus die heb ik maar niet opgedronken... verder gedurende de dag zoiezo wat last van vlagen van misselijkheid en ook vreselijk moe, futloos, kan me echt nergens toe zetten, ben al 3 dagen bezig met de kerstboom opzetten... en ben vreselijk emotioneel, ga al zitten janken bij de kerstreclame van de jumbo...
de vriendin van mijn broertje is vorig jaar perongeluk zwanger geraakt door de pil heen en ze zijn nu de gelukkige ouders van een prachtig dochtertje... ben echt gek op haar en geniet van haar als ik haar zie... maar voel me soms ook wel jaloers... schaam me zo...
weet dat mijn lijf me waarschijnlijk voor de gek houd, maar poeh wat is dat moeilijk...
zo sorry dat moest ik even kwijt.... Lucht wel een beetje op...