NOD december 2019

Superjuffie

google op mupload en klik erop
Selecteer een foto/bestand en upload
Kopieer de eerste link
Ga naar forum en klik op pictogram logo
Plak daar de link
Klik op verzenden.

Hey Dames, ik lees meer mee dan dat ik mee praat... ik merk namelijk dat ik nu al mezelf gek loop te maken en het is pas ronde 1...
12-11 mijn spiraal laten verwijderen, na 2 weken met ovu testen begonnen, omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus is...
4-12 mooie positieve ovulatietest in de ochtend, in de middag nog een keer getest met een ander merk en weer positief... dus lekker aan de klus geweest met mijn man...
sinds gisteren allerlei kwaaltjes... ik weet dat het allemaal nog niet kan en vertel mezelf steeds dat het gewoon komt doordat mijn lichaam aan het ontspiralen is... maar er is steeds zo’n stemmetje achterin mijn hoofd dat zegt stel dat het in 1x raak is... word er gek van... Maar wil ook zo graag een kindje!! Liever gisteren dan vandaag...
ik heb pijnlijke borsten, steekjes in de regio van mijn baarmoeder en een opgeblazen gevoel daar.. soms voel ik ook een soort van plopjes... gisteren werd ik echt vreselijk misselijk van 3 slokken bier, dus die heb ik maar niet opgedronken... verder gedurende de dag zoiezo wat last van vlagen van misselijkheid en ook vreselijk moe, futloos, kan me echt nergens toe zetten, ben al 3 dagen bezig met de kerstboom opzetten... en ben vreselijk emotioneel, ga al zitten janken bij de kerstreclame van de jumbo...
de vriendin van mijn broertje is vorig jaar perongeluk zwanger geraakt door de pil heen en ze zijn nu de gelukkige ouders van een prachtig dochtertje... ben echt gek op haar en geniet van haar als ik haar zie... maar voel me soms ook wel jaloers... schaam me zo... 
weet dat mijn lijf me waarschijnlijk voor de gek houd, maar poeh wat is dat moeilijk...
zo sorry dat moest ik even kwijt.... Lucht wel een beetje op... 

azh2u5jnn5uq.jpeg

Kunnen jullie het nu zien?

WoW Superjuffie, super? Ik zie ook een streepje. Gefeliciteerd!
Na al jullie adviezen heb ik het pcos-verhaal een beetje los kunnen laten. Bedankt voor de tips!
Ik wil morgen gaan testen. Normaal kan ik niet wachten. Nu ben ik net bang. Bang voor weer een teleurstelling. Over het algemeen voel ik namelijk niet zo heel veel. Ik heb wat last van mijn darmen en ik moet vaker plassen, maarja  is dat een teken? De buikgriep heerst ook. Verder merk ik niet veel. Beetje misselijkheid af en toe. Ik ben dus benieuwd morgen maar ik ga maar even van het negatieve uit. 
Succes allemaal!

Ja hoor, duidelijk Superjuffie!! 
Ik had ook eisprong op 4 of 5 december. Geen duidelijke symptomen maar de innesteling is ook nog niet volbracht lijkt mij, mocht hij bevrucht zijn.
Enige wat mij opvalt is de hoeveelheid afscheiding. Elke keer als ik naar de wc moet zie ik een witte klodder haha. Thats it. Verder een vrij relaxt gevoel erover, miss voor mij een erg goed teken :)

Mttm, fijn dat je het wat los kan laten. En wat betreft symptomen, die komen over het algemeen pas na de 4 a 5 weken. Het lijkt eerder en blijkt wanneer je ook positief test, maar meestal zijn dat dezelfde als een menstruatie. Dus geen paniek als je niets voelt. Lekker testen morgen als dat je dag is.  
Voor mijn menstruatie heb ik altijd pijnlijke tepels, later ook borst er omheen pijn. En opgeblazen buik.

Gefeliciteerd superjuffie!!! Fijn voor je! ?

Hier inmiddels 6 dagen overtijd. Als ik morgen niet ongesteld word ga ik maandag weer testen! Als die negatief is bel ik mijn arts want dan zit ik op dag 36. Fingers crossed?

Proficiat superjufffie !! 

Ik wil echt testen maar ook weer niet omdat de gynaecoloog zegt dat het door de medicatie kan komen dat ik niet ongesteld word. Zit momenteel op dag 41 en woensdag moet ik op controle om 10.15 uur om te kijken of de cyste weg is. Heb nog altijd steken rechts onder in mijn buik/lies. Ook wel redelijk wat afscheiding. Word er gek van ?

Terug
Bovenaan