NOD december 2019

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en ga nu toch even reageren, want ik herken wat @citrus zegt... hier ook rond 4 dec eisprong én ook hier enorm veel afscheiding. Wij gaan voor ons 2e kindje, maar kan mij niet meer herinneren of ik dit bij de vorige zwangerschap ook had...
ze zeggen niet teveel mee bezig zijn, maar ik zie en voel van alles, terwijl dat volgens mij nog helemaal niet kan ? ik gooi het maar op een griepje... 

Dank jullie wel!! Wat een lieve berichtjes allemaal ? 
Ik durf het nog niet helemaal te geloven, vind het zo spannend nu. Morgenochtend nog een early test doen en dan dinsdag op mijn NOD een normale test. Daarna durf ik pas echt héél blij te zijn! Heb ondertussen ook wel wat steken in mijn borsten maar bv weer helemaal geen afscheiding. Denk dat het echt per lichaam verschillend is. Je kunt er niet van op aan.

Oh Superjuffie die is echt positief! Zo leuk! Gefeliciteerd. Doe evt een CB digital ? ik merkte bij mezelf dat ik die tekst wou zien ipv 2 streepjes voor ik het echt zou geloven ?
Toen het raak was hier had ik waterige afscheiding en alleen een gevoelige re tepel bij aanraking en lage ruhpijn en nachtzweten en betere geur maar meer ook niet. Het verschilt echt per persoon

Spannend MaaikeMarie! Ik hoop dat het voor ons iig wel een goed teken is. Je kan Gewoon niet "afkijken" bij de ander, stom hè, dan denk je...dat heb ik ook! Maar ja, dat hoeft dan weer niks te zeggen.grrr.  We gaan aftellen. Ik heb een korte lf dus is mijn dag al vrijdag of zaterdag. Tenzij mijn lichaam nu wel wat meer tijd geeft ??. Geen touw aan vast te knopen..
Feyre, heb je deze symptomen nu ook weer? 

[quote quote=10141514]  Mttm, fijn dat je het wat los kan laten. En wat betreft symptomen, die komen over het algemeen pas na de 4 a 5 weken. Het lijkt eerder en blijkt wanneer je ook positief test, maar meestal zijn dat dezelfde als een menstruatie. Dus geen paniek als je niets voelt. Lekker testen morgen als dat je dag is. Voor mijn menstruatie heb ik altijd pijnlijke tepels, later ook borst er omheen pijn. En opgeblazen buik.[/quote]
De hele dag bezig zijn om je huis in kerstsferen te brengen, zorgt voor redelijk wat afleiding ?
Met een cyclus van 28 dagen was afgelopen woensdag mijn NOD, maar ik heb dus een onregelmatige cyclus dus heb ook wel eens 42 dagen. Straks lekker slapen en dan zie ik het morgen wel. 
Vandaag wel een beetje maagzuur en meer waterige afscheiding. Maar het zijn allemaal geen dingen die ik nog nooit heb gehad. Het zijn dingen waarvan je hoopt dat ze bij een zwangerschap horen, maar dat hoeft helemaal niet. 
Nog 1 nachtje slapen...

Citrus niet alles voornamelijk lage rugpijn was met vlagen misselijk nu niet echt veel last van. Band om me maag gevoel en nachtzweten en gewoon heel warm hebben overdags.
Maar ik moet ff afwachten ben vannacht in de weer geweest met me stiefdochter dus hoop dat me.temp.daardoor afweek vandaag 36.7 helaas. Dus moet korgen afwachten als ik een gewone nachtrust heb of deze weer hoog is andera komt de ma toch.
Had vankiddag wel weer temp van 38.2 en in de 38 kom ik alleen na post ovu temp met basaal max 37.5

Die test heb ik ook in huis Feyre. Alleen ik hoor daar altijd zoveel wisselende verhalen over. Die test blijkt ook wel eens niet zwanger aan te geven terwijl je wel zwanger blijkt te zijn.. dus die test ga ik doen, maar pas halverwege de week. Haha, ik maak mezelf zo zenuwachtig!

Superjuffie oh ja dat zou ik ook doen. Hij meet pas vanaf 25 heb je eronder geeft ie dus niet zwanger aan haal je hem uit elkaar zie je wss wel gewoon 2 streepjes als je wel zwanger bent maar nog geen 25 in je systeem hebt zitten

Terug
Bovenaan