NOD december 2019

Lieve dames, ik lees vaak mee maar niet echt de tijd gehad te reageren. 
Allereerst spannend superjuffie!! 
Feyre ik leef ontzeggend met je mee na je miskraam hoop zo voor je dat het raak is! 
Ik heb begin sept de laatste pil geslikt toen netjes een cyclus gehad van 29 dagen. Toen daarna werd ik pas op dag 39 ongesteld! Dus een cyclus van 38 dagen. Bij mijn andere kids had ik een cyclus tussen de 30/35 dagen. Die ronde dus ook echt verkeerd geklust....
deze ronde begonnen met ovulatietesten en op dag 23 mijn eisprong gevonden. Dus wel weer een lange cyclus! 
Nu heb ik mijn nod rond 17 dec. Voel nig helemaal niets dus maar gewoon duimen..
iedereen succes met de wachtdagen

He meiden, 

Wellicht vinden jullie dit ook interessant om eens te bekijken:
https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/

Gefeliciteerd Superjuffie!!
Ja hoe doen jullie dat nu met alcohol deze dagen? Ik ben normaalgesproken niet zo'n feestbeest of drinker, maar wel met de feestdagen. Mijn NOD is op de dag van de kerstborrel van werk ?‍♀️ . Ik ben altijd zo slecht met smoesjes. Ik drink nu al niet uit voorzorg en we hebben ook gewone kaas gehaald ipv boerenkaas. Want' je weet maar nooit'.. stom hè, ik maak mij nu al druk! 

Lapjesendraadjes ik snap wat je bedoeld, mijn NOD is een dag voor de verjaardag van mijn man... dit vierden we in 2 delen, 1 voor de familie, dan is het wat minder moeilijk, die kennen me ook niet echt als een drinker... maar ook nog voor onze vriendengroep en dat is meestal wel een zuipfestijn... ik weet ook nog niet hoe ik dit moet gaan aanpakken, mocht ik positief testen of nog niet maar ook nog geen ms... ben ook wel benieuwd hoe anderen dit aanpakken... met de feestdagen zit ik met bereikbaarheidsdiensten van mijn werk, dus dat scheelt weer, dan mag ik ook noet drinken, omdat ik naar mijn werk moet kunnen gaan...

Ik drink niet... dus geen excuus nodig. Niet zon zorgen maken koop alcohol vrij en vul zelf je glas. Of zeg gewoon dat je geen zin heb. Gaat hun het wat aan waarom.

Ik heb vanmorgen opnieuw een early zwangerschapstest gedaan en ging er eigenlijk vanuit dat het tweede streepje meteen heel erg zichtbaar zou zijn. Zeker omdat ik gisteren niet met ochtend urine getest heb. 
Het streepje vandaag is net zo licht als het streepje gisteren.. de zwangerschapstest van gisteren heb ik bewaard en die is echt veranderd. Daar zijn de streepjes nu mega goed op te zien. Je mag het na 10 min niet meer aflezen, maar ik was gewoon benieuwd.
Nu begin ik wel te twijfelen hoor, ik had vanmorgen echt een iets feller streepje verwacht..

Hallo iedereen. 
Vanochtend een test gedaan van de Etos 2voor 5. Hartstikke negatief. Heb al meer dan 1,5 week temp boven de 37 graden.  Vanochtend ook al. Als ik mijn cyclus van 24 dagen moet aanhouden zou ik vandaag 6 dagen over tijd zijn. Nou mooi dat ie negatief bleef. Ben ook nog misselijk.  En ijzersmaak in mond. Zegt dus helemaal niets. Wacht maar menstruatie af. Betekent dus dat ik over ben naar een onregelmatige cyclus. Wat baal ik ervan. ????
superjuffie.  Van harte gefeliciteerd.  

Terug
Bovenaan