NOD december 2019

Superjuffie volgens mij verdubbelt HCG om de twee dagen. Misschien had je gisteren ook al sterke urine. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Ik heb vanmorgen ook getest. Ik heb de early test van het kruidvat gebruikt. Deze test zou je vier dagen voor het uitblijven van de menstruatie kunnen gebruiken. Helaas bleef hij helemaal wit. Aangezien het een early test was, ga ik er dus ook vanuit dat ik echt niet zwanger ben. Met een normale test had ik misschien nog hoop gehad op een late eisprong, maar nu niet.
Even balen, maar ik had het wel verwacht. Buiten het iets meer plassen zijn er ook niet echt opvallende dingen veranderd die in de andere rondes niet veranderde. Het enige wat ik nu rot vind, is dat ik waarschijnlijk weer een hele lange cyclus krijg. 
Gelukkig is het zondag... ?

Superjuffie maak je geen zorgen elke 48 uur verdubbeld het dus elke 2 dagen. Het kan zijn dat de dag van 1e test een versubbeling was en de volgende pas morgen is. Je kan ook bloed laten prikken krijg je gewoon een waarde te horen dan weet je ook of het goed zit ?

@Rvis.  Als ik die blogger mag geloven, dan heb ik dus geen schijn van kans dat een andere test positief aanduidt. 
Mijn baarmoedermond zit helemaal op slot. Wacht dus maar menstruatie af en zie hoe lang deze cyclus wordt. 
Volgende week maar bloedprikken. Wellicht toch geen eisprong. Had alle symptomen, cervixslijm, zachte baarmoedermond, krampen, maar toch geen eisprong denk ik. 

Niet veel soeps, ik vraag me af of je het hele artikel gelezen hebt. En... het was goed bedoeld, ik wilde jullie laten lezen dat het misschien beter is om het geld niet te verspillen aan early testen. Buiten dat ze blijkbaar vaak negatief uitvallen terwijl het positief is, gaat het ook heel vaak mis voor en rond je 4e week. Dus je kunt echt beter een "normale" test doen. Maargoed, dat mag natuurlijk iedereen zelf weten. ? Ik hoop dat het bij jou anders is. En wat Feyre zegt klopt, je hcg stijgt ongeveer elke 48 uur. Dus missschien morgen of overmorgen nog een keertje testen. Succes! 

Ik zit even met een vraag. Vandaag dus dag 42 van mijn cyclus. Gisteren wou ik het gewoon gezellig maken met mijn vriend. Nu heb ik het moeten stoppen omdat het onwijs veel pijn deed. Zou dit door die lange cyclus kunnen zijn ? Wie heeft dit ook al voorgehad nadat ze overtijd zijn ?

[quote quote=10141692]Niet veel soeps, ik vraag me af of je het hele artikel gelezen hebt. En… het was goed bedoeld, ik wilde jullie laten lezen dat het misschien beter is om het geld niet te verspillen aan early testen. Buiten dat ze blijkbaar vaak negatief uitvallen terwijl het positief is, gaat het ook heel vaak mis voor en rond je 4e week. Dus je kunt echt beter een “normale” test doen. Maargoed, dat mag natuurlijk iedereen zelf weten.  Ik hoop dat het bij jou anders is. En wat Feyre zegt klopt, je hcg stijgt ongeveer elke 48 uur. Dus missschien morgen of overmorgen nog een keertje testen. Succes![/quote]
Heb je ook enig idee of dit klopt als je NOD al is geweest. Ik had me vanmorgen na een negatieve test er bij neergelegd dat het gewoon een lange cyclus wordt, maar jij geeft me toch nog een beetje hoop. 

Mttm.. Dat is het lastige.. daar kan ik je geen antwoord op geven. Wist ik het maar! Vandaag hier ook 7e dag overtijd en alweer een negatieve test. Kan laag hcg zijn, kan ook zijn dat ik uiteindelijk alsnog gewoon ongesteld word. Dus denk dat het bij jou ook beide kan zijn.. Of een latere eisprong dan je misschien dacht. Irritant he.. Het niet weten! Ik duim voor je! ?
Ben erg verdietig vandaag dat het weer negatief was. Begrijp niet waarom ik dan weer zo lang overtijd moet zijn. Klote lijf! Het doet niks hoe het moet. Sorry ik zit er af en toe zo doorheen.... het is alweer bijna een half jaar geleden dat ik mijn miskraam had. Had toch echt gehoopt dat het nu alweer zover was. 

Terug
Bovenaan