NOD december 2019

[quote quote=10142305]Ik snap je goed mttm! Voor mij hielp het heel goed om een paar weken niet op het forum te kijken. Op een of andere manier werd ik zo gek gemaakt door alle verhalen die ik hier las de afgelopen maanden. Hoop voor jou dat je heel snel een positieve test in handen hebt! Dankjewel Mayi  mijn symptomen tot nu toe: steken/krampen in mijn baarmoeder, af en toe steken in mijn borsten. Ik voel echt heel goed dat daar vanalles gebeurt. En sinds twee dagen ook ontzettend vaak plassen.[/quote]
Bedankt, Superjuffie! Ik he de rest van de maand niet echt op het forum gekeken. Alleen de laatste week eigenlijk en tot nu toe ging dat zelfs ook nog wel goed. Je hebt wel gelijk dat het voor rust zorgt. Vandaag vind ik het wel even fijn om op het forum te lezen. Soort van afleiding en lezen wat er bij anderen speelt. Geeft ook wel even rust dat er bij iedereen een soort van spanning is en dat het geen zin heeft om je gek te maken.

Zaagcactus, die apps berekenen vaak niet helemaal goed, zou de testen eerder vertrouwen, je hebt waarschijnlijk gewoon een wat latere eisprong deze maand ?
Superjufffie en floraa gefeliciteerd!! 
Ik heb gisteren echt enorme steken gehad in de regio van mijn baarmoeder, vandaag wel wat minder en vooral een zeurend gevoel, maar ook af en toe nog van die scherpe steken.. Nu zit ik vandaag pas op DPO 5/6 dus zou dan nog niet van een innesteling kunnen zijn toch? Is dan een beetje vroeg... 

zaagcactus , ik zou ook zeker eerder de testen geloven dan een app. Zolang de app niet jouw lichaam kan meten binnenin zou ik alleen de app als indicatie gebruiken. Je ei springt zodra je LH in urine hoog is. Dit stofje geeft via je hersenen uiteindelijk een signaal dat je ei laat springen. Dat kan de ene maand later dan de andere, dat meet een app niet. Nog even doormeten met de testen, dan zal hij vast snel positief zijn:) mijn eisprong is meestal dag 18, deze maand dag 19 op 20 pas. Succes! 
Sunny  ik zit ook op 5/6dpo! Gezellig haha. Innesteling zou kunnen, zo tussen de 5 en 12 dagen. Kan eerder of later dus 5/6dpo Kan prima. 
Superjuffie, dat is een duidelijk resultaat zeg. Heel fijn! 
Mttm zelf heb ik voor mijn nod altijd roze, zo'n 2 dagen.maarik begrijp dat jij wel op of na nod al zit toch?  Morgen testen? Of wat is je plan. Hopelijk krijg je snel een antwoord. succes meid. X

Leuk Citrus dat we gelijk lopen!
ik ben nu al ongeduldig hahaha wou dat de tijd wat sneller ging en ik kon testen... Maarja geduld geduld geduld (noet echt mijn sterkste kant) 

[quote quote=10142328] Mttm zelf heb ik voor mijn nod altijd roze, zo’n 2 dagen.maarik begrijp dat jij wel op of na nod al zit toch? Morgen testen? Of wat is je plan. Hopelijk krijg je snel een antwoord. succes meid. X[/quote]
De roze afscheiding vind ik ookniet zo gek, maar vind gek dat het nu gestopt is. Ik kan daar wel ook verklaringen voor bedenken, maar ik word er wel onzeker van. Inheb vanmiddag bijvoorbeeld erg veel gezeten. Misschien heeft het daarmee te maken. 
Testen wil ik voorlopig niet. Ik heb even een beetje info opgezocht en ik denk dat als het een innesteling mocht zijn, ik minimaal nog 5 dagen moet wachten. Ik ga nu ook nog maar uit van een menstruatie die langzaam op gang komt. Anders heb ik dadelijk valse hoop.

Mischien een leuke of een handige website: 
https://www.natuurlijk-zwanger-worden.nl/vruchtbare-dagen-innesteling-berekenen/wanneer-innesteling/

Thanks Sunny A en citrus! 
Dan zal ik maar gewoon door blijven testen. Ben wel benieuwd waar mn ovulatie dan zit. Ik heb namelijk een vrij korte cyclus, 25/26 dagen. Dan kan de eisprong toch niet erg laat zijn, dan krijg je een erg korte LF

mttm snap het. Behoorlijk frustrerend.  Ik heb het trouwens ook niet non stop. 1 of 2x bij afvegen en dan niks meer,volgende dag weer een dun streepje en dan niks en daarna zet het door.  Heel verwarrend..i know. Als het bij jou de innesteling is, dan goed dat he wacht totdat er genoeg hcg zit. Ik duim voor je!! 
Zaagcitrus, kan korte lf  kan, maar je lichaam kan zich ook goed aanpassen. Ik had een keer ineens 31 dagen ipv 29 dus toch normale lf.  
Spannend wanneer hij positief is! Wat is normaal je lf? Dan zou ik dat straks optellen na je ovulatie. X

Terug
Bovenaan