[quote quote=10142305]Ik snap je goed mttm! Voor mij hielp het heel goed om een paar weken niet op het forum te kijken. Op een of andere manier werd ik zo gek gemaakt door alle verhalen die ik hier las de afgelopen maanden. Hoop voor jou dat je heel snel een positieve test in handen hebt! Dankjewel Mayi mijn symptomen tot nu toe: steken/krampen in mijn baarmoeder, af en toe steken in mijn borsten. Ik voel echt heel goed dat daar vanalles gebeurt. En sinds twee dagen ook ontzettend vaak plassen.[/quote]
Bedankt, Superjuffie! Ik he de rest van de maand niet echt op het forum gekeken. Alleen de laatste week eigenlijk en tot nu toe ging dat zelfs ook nog wel goed. Je hebt wel gelijk dat het voor rust zorgt. Vandaag vind ik het wel even fijn om op het forum te lezen. Soort van afleiding en lezen wat er bij anderen speelt. Geeft ook wel even rust dat er bij iedereen een soort van spanning is en dat het geen zin heeft om je gek te maken.
Bedankt, Superjuffie! Ik he de rest van de maand niet echt op het forum gekeken. Alleen de laatste week eigenlijk en tot nu toe ging dat zelfs ook nog wel goed. Je hebt wel gelijk dat het voor rust zorgt. Vandaag vind ik het wel even fijn om op het forum te lezen. Soort van afleiding en lezen wat er bij anderen speelt. Geeft ook wel even rust dat er bij iedereen een soort van spanning is en dat het geen zin heeft om je gek te maken.