NOD december 2019

Ook in afwachting 2018 zwanger af te kunnen sluiten. Pas de 2de ronde maar wie weet wat de kerstman brengt!
Verder op dit moment nog niet toe aan ovulatietesten en gerichte klusdagen. 
Wachten duurt lang... :)

Citrus, dan verwacht ik helemaal dat het een menstruatie is. Ergens heb ik dat gevoel ook gewoon.
Bedankt dat je je ervaring wilde delen. 

Ik heb vandaag zoiets geks gezien. Deed mijn bh uit en beide borsten zaten onder de pukkels. Jeukt niet. Nog nooit gehad. Wat kan dit zijn? Ziet eruit alsof ik kippenvel heb, waarbij de huidzakjes allemaal uitsteken. 
Verder aders zo zichtbaar, alsof ze op springen staan. 
Wie herkent dit?

Bedankt Lottttt, SunnyA en Niet veel soeps! Helaas ben ik bang dat de test van gisteren niet klopte.. Vanochtend weer een test gedaan, van clearblue. Aangezien vorige test de controle streep onduidelijk was. Er komt ‘niet zwanger’ uit. Autsj.. :(
Hoe rot het ook is, het is afwachten. Voor zovelen hier. Ik wil nu echt een week afwachten voor ik weer een evt test doe. Bij de eerste zwangerschap had ik een soort van menstruatie waardoor ik er pas later achterkwam dat ik zwanger was. Dus als ik straks toch ga bloeden, blijf ik hoop en irritante spanningen houden. 
@Niet veel soeps, kan het zijn dat je ongesteld moet worden? Dat kan er mee te maken hebben, maar het kan ook een symptoom zijn voor zwangerschap. Je kan er eigenlijk weinig van maken. Even in de gaten houden of het erger wordt.

@mttm Meid ik weet precies wat je bedoeld! Gisteren had ik bij een toiletbezoek veel slijm en wat helder bloed.. Vanochtend slechts wat beige/roze (niet veel..)
Even terugrekenen.. 30 november had ik een positieve ovulatie test, dus dat weekend is er flink "geoefend" thuis.. Als ik reken zit ik op 9/10 DPO.. Het zou dus een innestelling kunnen zijn.. 
Mijn NOD zou zaterdag moeten zijn.. Sinds vanochtend voel ik mij behoorlijk misselijk, met vlagen sta ik te kokhalzen. Mn koffie smaakte mij net totaal niet, ik voel me duizelig. Heb af en toe steken in mijn borsten.. Nu je er zo op focust denk ik ook steeds van alles in mijn buik te voelen.. Er zit niets anders op dan wachten.. Zou poging 17 dan slagen? Leuk als kerstcadeau..

@MevrouwdeB
hier hetzelfde, ook af en toe bloed en heel veel slijm. Ook zaterdag NOD en met vlagen misselijk, hoofdpijn, steken in de buik......afwachten. 
Superjuffie; gefeliciteerd 
floraa: toch nog even spannend, pfff 

Nod is 13 dec, ik heb krampjes alsof ik ongesteld gaat worden ? en dat samen met de negatieve early zwangerschaptest van Action maakt mij zo onzeker.. Zycht.. ik voel me zo somber, kan wel huilen?
*Sorry ego post*

Terug
Bovenaan