NOD december 2019

@Mayi, niet direct te sip worden.. Ik vindt persoonlijk early testen totaal niet betrouwbaar.. Doe ze dan ook nooit, ben al 17 maanden aan het proberen. Heb nu met mijzelf afgesproken pas een week na NOD te testen als er dan nog geen rode duivel gekomen is.. Vorige maand werd ik 5 dagen na NOD ook ongi :S Maar je somberheid, herken ik enorm!
@MaaikeMarie, vreselijk he? Die onzekerheid! Ik heb het idd ook, met vlagen voel ik mij ineens beroerd. Eerst kon ik totaal niet naar de wc voor een grote boodschap, nu ineens wel. Gisteren verloor ik veel slijm met wat helder bloed.. Nu troebel lijkt eerder beige (oud bloed?)

@MevrouwdeB ,17 maanden?  Wow. Dat vraagt veel geduld. Ik hoop dat december jou wonder maand zal zijn. Wat vraagt dit veel van een vrouw *zucht* Ik ben een paar dagen vrij geweest van mijn werk (werk in de zorg, onregelmatig werkuren) maar ik ben blij dat ik vanavond weer mag werken, dan ben ik niet meer zo gefocust op wat ik heel graag wil. 

@MevrouwdeB dat van die grote boodschap herken ik nog van mijn vorige zwangerschap, nu nog geen last van, maar 2 jaar geleden was ik verstopt de eerste 2-4 weken van mijn zwangerschap. Mijn baarmoeder begon al ruimte maken en duwde mijn darmen weg. Schijnt wel vaak voor te komen; obstipatie 
nog even wachten tot het weekend of er wat komt en daarna wachten tot we kunnen testen... spannend hoor! 

MevrouwdeB jeetje 17 maanden... en dan ben ik aan het 'klagen' dat we al een jaar bezig zijn inmiddels... naja bijna. Maar goed ik denk of je nou 4, 8, 12, of 17 maanden bezig bent: de wens is er en wordt zo groot. Er komt een moment dat wij allemaal mogen shinen met een dikke buik ;)
Ik ben nog wel lekker rustig. Nog een week tot NOD.
Mayi ik heb wel de earlytesten in huis liggen van Sensitest, maar gebruik ze niet eerder. Ik dacht, je kan die extra vroege net zo goed op NOD gebruiken. Stel dat je nog weinig HCG aanmaakt, dan moet die test in ieder geval positief geven :) Dat is een beetje mijn theorie hahaha.

@Joena, inderdaad, al ben je nog maar een paar maanden bezig als dan die rode duivel weer komt is de teleurstelling er niet minder om. Het enige wat ik moeilijk vindt is dat de laatste tijd veel meer vriendinnen met het mooie nieuws mogen komen, en dat ik helaas nog niet zo ver ben.. Maar goed, we blijven positief. Maar eerlijk is eerlijk als een vrouw eenmaal de wens heeft uitgesproken, dan wordt het verlangen naar steeds groter.. En wat je zegt over de early test en NOD, ben ik het helemaal mee eens!
17 maanden vergt wel veel geduld dat moet ik wel eerlijk zeggen ;)
@Mayi dankjewel, wat lief van je! Hopelijk biedt je werk een beetje afleiding, ik heb dat ook hoor. Ben liever bezig dan dat ik rustig zit, dan slaat de piekermodus weer aan..
@MaaikeMarie, kunnen we samen "lekker" zitten afwachten, hopelijk beide goed nieuws na dit weekend ;)
Bah ik voel me enorm weeig en misselijk, net een broodje gegeten maar dat ging ook niet van harte. De koffie van vanochtend smaakte ook al totaal niet..

Ik zou jullie nog even op de hoogte houden...
Zoals verwacht is de menstruatie echt doorgebroken. Fijn dat het nu duidelijk is.
Van de andere kant baal ik toch wel enorm. Ik ben er afgelopen maand niet veel mee bezig geweest. Dus geen testen, slijm checken, etc. We hebben het wel best vaak gezellig gemaakt. Hierdoor voel ik me nu toch een beetje rot. Je hoort zoveel verhalen van mensen die snel zwanger zijn. Als ik dan kijk hoe vaak wij het gezellig hebben gehad, vraag ik me bijna af of er dan toch iets mis is. Maarja, in het nieuwe jaar maar weer nieuwe kansen. 
Succes nog allemaal! Bedankt voor jullie tips en dat ik hier soms mijn ei kwijt kon. 

@mttm bah! Balen! Ik herken je gevoelens, ervaar het precies hetzelfde. Ik wilde mij nooit bezig houden met ovulatie testen, heb ik deze maand na 16 maanden toch maar wel eens gedaan..
Temperaturen etc is mij nog een stap te ver om eerlijk te zijn..
2019 gaat het lukken! 

Ik zou vandaag mn ovulatie moeten hebben, dacht ik. Ik rekende mijn LF altijd 'standaard' als 14 dagen. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Nu al 4 dagen negatieve ovulatietesten (CB) 
De testen lopen ook nauwelijks op.. Ben toch wel benieuwd wanneer mijn eisprong dan wél is. Ideaal die testen, anders had ik er dus sowieso naast gezeten 

Terug
Bovenaan