Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit op 3 dpo en heb licht menstruatie achtige krampjes, herkent iemand dit? Eisprong is dus al paar dagen geleden en voel ik niks van, op wat lichte menstruatie achtige krampjes na op de dag voor en dag vab ovulatie.
Niet veel soeps. Nou, ik ben beetje voorzichtig, maar ik denk het bijna wel. Ik ben alleen geen zwangerschapstest dus die zou je toch echt moeten doen om het zeker te weten hihi.je bent al voorbij je NOD en al deze symptomen erbij... ik duim voor je!!
Jammer Mayi. jij ook heel veel succes in het nieuwe jaar!
Nou, vanmorgen is mijn temp nog wat gestegen zegt nog niks maar verkeerd is het ook niet haha. Ik heb alleen absoluut (nog) geen gevoelige tepels en/of borsten. Wat ik normaal wel heb al na 4 a 5 dpo. Ik was toen ook niet zwanger dus miss voor mij een goed teken, maar lijkt me sterk.
Ik zit nu op 8dpo. Soms een steekje richting baarmoeder en in rechterborst.... Wat een spanning zeg!!
Mayi balen zeg Maar jij kan wel lekker los met de feestdagen !
Spannend deze week he Citrus ? Ik zit nu op 9 DPO. Ze zeggen vaak DE dag van de innesteling. Al heb ik die vorige maand volgens mij 6 DPO gehad. Nu nog niks gemerkt. Ik vergelijk steds met vorige maand toen ik zwanger was... en de symptonen die ik toen had. Maar elke zwangerschap is weer anders dus het hoeft neit hetzelfde te zijn. Ik had vorige maand echt pijnlijke borsten. Nu alleen tepels (zoals altijd tussen eisprong en NOD). DUs ergens denk ik: het is niet raak. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
Mindfuck... geduld nog tot en met maandag!