NOD december 2019

@kim B 
thanx voor het helpen. Is idd moeilijk om een foto ervan te maken omdat het streepje zo licht is. Mijn vriend zag ook een een licht streepje. Wachten tot morgen dan om weer een test te doen. Wanneer heb jij jou nod? Gebruik jij die ook van de kruitvat? 

@FleurBo  
het kan geen indroogstreepje zijn want ik heb na de test meteen een foto gemaakt. Ik ga morgen nog een keer testen dan zit ik 4 dagen voor nod hopelijk is het morgen beter zichtbaar. Heb in okt een miskraam gehad :( hoop echt dat het weer gelukt is. 

Hallo Dames,
Ik ben Kiekie en ik heb 1 zoontje van bijna 2. Sinds afgelopen Juni zijn we gestopt met de pil omdat we een wens voor een 2de kindje hebben.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een erg onregelmatige cyclys van soms meer dan 35 dagen. Vervolgens toen we stopte met de pil in Juni had ik ineens cyclyssen van netjes 28/29 dagen, 2 achter elkaar en daarna telde ik aan.  Helaas liep dit uit op een MK in oktober.. 
Na de miskraam in oktober was ik precies 30 dagen later weer ongesteld, ben nu dus bezig aan mijn 2de ronde. Ik zit nu weer op dag 33 en heb getest maar een negatieve test. Mijn NOD was waarschijnlijk 6/7 december dus als ik het goed ben nu 1 of 2 dagen over tijd. 
Ik zou graag met jullie mee willen kletsen en moest eigenlijk gewoon even mijn verhaal kwijt. ik voel me onzeker en wordt gek van het wachten.  ik wil gewoon het liefst een positieve test en zoniet dan maar snel ongesteld worden.
Zijn er hier dames die bij eerdere zwangerschappen lang na NOD pas positief testte

Vrouwe, ik heb net nog een test gedaan van de etos (gisteren action test), maar niks te zien, ook geen lichte streep. Nogal een teleurstelling..... Ik had 29 Nov pos evolatie test, dus ik dacht dat gisteren mijn NOD was.
Kiekie, wat vervelend de onzekerheid, we weten hoe het voelt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, ik hoop nu ook dat de ongesteldheid snel begint, dan kan je weer door. 

@kim B 
jij had dezelfde tijd als ik een positieve ovulatietest ik had 28e nov een positieve test dus dat wil zeggen dat jij zaterdag 14 dec pas jou nod hebt ipv gister. Er zit 14 dagen tussen de eissprong en nod. Ik ga morgen weer een zwangerschapstest doen van kvk 2 voor €5,- hopelijk is die morgen wat duidelijker als vandaag. Misschien kan je morgen is een testje wagen. 

groetjes Vrouwke 

Hoihoi, ben heel afwezig op het forum maar wilde jullie wel graag laten weten hoe het gaat omdat ik in de lijst sta met nu ongeveer mn nod. Heb heel lang gesukkeld met ovulatietesten ( cylussen waren 29-28-32 ) nu eindelijk op dag 32 een positieve ovulatietest dus weer een langere cyclus mn nod is nu ongeveer 21 dec. 

gefeliciteerd voor degene met een positieve test! En succes voor degene die nog moeten wachten! X

Terug
Bovenaan