NOD december 2019

Hoi allemaal,
Nog niet de tijd gehad om alles bij te lezen.
Net zoals Anne Anne vanmorgen nog getest. Helaas negatief. Mijn NOD is dinsdag. Tot nu toe nog geen krampjes, maar die had ik vorige cyclus ook niet. Toen had ik wel maar een menstruatie van 1,5 dag. 
Wel weer een hele teleurstelling. Ik denk dat we door gaan naar de volgende ronde.. 

Hebben jullie ook verschillende luteale fases? 
Afgelopen 3x was het 16 - 14 - 12... 
Mijn cyclus was 55 - 40 - 27  
Dus die werd ook steeds korter. Ben in mei gestopt met pil. Maar erg lange cyclussen steeds. Nu positieve ovulatietest gevonden op dag 16 (2december) . Dus ben benieuwd wanneer ik ongesteld zal worden, hoop van niet maar cyclus is zo wisselend dat ik er niet zoveel vertrouwen in heb.. mensen die dit herkennen? 

Hallo dames,
Vanmorgen weer een test gedaan van de kruitvat 2 voor 5,- en hij was heel licht positief. hij was nu donkerder als gister. Ik weet niet of ik blij mag zijn hoor ben nog zo onzeker omdat wij in okt een miskraam hebben gehad. vanmorgen meteen de verloskundigen gebeld en ik ben 3,3 weken vandaag dus nog erg pril. 
lyygnkl.jpg

Groetjes Vrouwke

@Kim B 
ik krijg het niet voor elkaar om de afbeelding te plaatsen maar jij kunt hem dus zien? Ja echt al een duidelijke steep nu dus ben echt zwanger ? net nog ff een clearblue test gehaald. Ga ik morgen nog ff doen of die ook zwanger aangeeft. Vind het toch spannend weer.  

groetjes Vrouwke 

Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier. Ben in november gestopt met de pil en heb (na mijn ontrekkingsbloeding) gewacht op mijn eerste menstruatie. Voordat ik aan de pil was, was mijn cyclus heel regelmatig (28 dagen vaak). Ik verwacht mijn NOD zo rond 30/31 december. Vind het heel spannend allemaal en ben erg benieuwd wat de toekomst ons brengt!
Groeten Hanne

Terug
Bovenaan