NOD december 2019

Hier helaas ook ongesteld geworden.. was 2 dagen overtijd maar had nog niet getest. Nu zal m'n eisprong weer rond 4 januari zijn..

Hoi Dames! Ik heb deze ronde niet meegeschreven op het forum ook niet echt meegelezen. Ik wou er dit keer echt minder mee bezig zijn! Ook geen ovulatietesten gebruikt van te voren wel achteraf even om te kijken of mijn piek voorbij was. 
Daardoor weet ik dus niet zo goed wat mijn nod gaat doen! Normaal is mijn cyclus 28/29 dagen en was mijn eisprong volgens de app de Vrijdag de13e. Helaas lukte het mijn man niet die avond... en toen ik Zaterdag de ovulatietest deed kreeg ik dit
https://www.mupload.nl/img/z249qdd5za0.jpg
Dus naar mijn idee zat ik op of rond mijn Ei en was wss Vrijdag de positieve test. Zaterdag middag en nacht nog sex gehad en savonds gaf de cb test negatief aan. Dus dat was dat, totdat ik Maandag middag in een keer mijn klodder rekbare slijm verloor zoals ik m altijd heb vlak voor mijn eisprong... snel weer een ovulatietest gedaan maar die was echt licht... ik heb dus werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong was. Vrij, Za, Zo of toch Ma 
Ik heb er deze ronde dus niet veel hoop in! 

Hoi hoi
Donderdag 12 dec positieve ovulatietest gehad  avond ervoor gezellig gehad en de rest van het weekend dit was de eerste keer na dat ik ovu testen gebruik dat wij voor de positieve test het gezellig hebben gemaakt dus ben heel.benieuwd of het nu raak is mag vanaf maandag vroeg testen en 28 dec met gewone testen ben zo nieuwsgierig kan haast niet wachten normaal had ik al bruine afscheiding gehad maar nu nog niet zou het nu dan raak zijn?  wil eigenlijk pas 28 dec  testen maar weet niet of dat lukt?

Wat spannend allemaal he.. Veel dames die deze laatste dagen van 2019 dus nog hun nod verwachten. Mijn nod is morgen of uiterlijk maandag. Zonet een normale zwangerschapstest gedaan van action. Geen ochtendurine maar had al heel lang niet geplast. Helaas negatief. Dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Het enige aparte is dat mijn temperatuur vanochtend omhoog is gegaan ipv naar beneden. Dit geeft me toch nog een beetje (valse) hoop.

Hoi iedereen! Na een mooie cyclus van 28/29 dagen naar 32dagen en nu op dag 32 pas positieve ovulatie test (smiley cb) Afgelopen donderdag zwangerschapstest gedaa  en toen zag ik een licht streepje vanochtend weer getest met clearblue en ik ben zwanger! Hopelijk hebben nog meer mensen dit geluk zo net voor het einde van het jaar! 

https://www.mupload.nl/img/nz3x6617phq0y.jpeg

@Farru
Ik hoop dat het loslaten toch heeft geholpen ? Ik probeer dat volgende ronde ook

@ carolinerkj
Spannend! Hopelijk succes deze ronde

@pimpeloentje ik hoop dat de temperatuur een gunstig voorteken is!

@EVSS
Van harte proficiat! Heb je iets anders gedaan deze ronde?

Terug
Bovenaan