NOD december 2019

Dankjewel, ja heb nu met clearblue ovulatietesten gewerkt en toen ik een smiley had hebben we seks gehad en dat was voldoende blijkbaar. Had het niet verwacht. Besef het ook nog niet helemaal. 

[quote quote=10276606]
Helaas 7 dpo alweer ongesteld geworden, even een teleurstelling… had goede hoop.
[/quote]
Wat rot voor jullie! Wat kan het lichaam je voor de gek houden he, heel herkenbaar. Op daar de volgende ronde dan maar. En wijn :p

Wat vervelend ikbendoutzen! Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is?
wees een beetje lief voor jezelf en pak idd een glaasje wijn vanavond! 

Gefeliciteerd EVS! 
Ikbendoutzen: ben je al naar de huisarts geweest? 7 dagen is wel een korte lf lijkt mij.. maar ik ben geen dokter dus vandaar dat ik me afvroeg of je al bij de huisarts bent geweest?
Hier zijn de wachtweken weer gaande tot 30 december.. bah irritant toch altijd. 

Hallo allemaal, 
Ik lees altijd mee op het forum. Maar nu even een berichtje van mezelf.
Ik ben optijd begonnen met testen beetje stom van mezelf maar goed. Nu heb ik al 3 dagen achter elkaar een lichte positieve test die maar niet oploopt. 
Morgen is mijn nod en ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld wordt..  maar ben er wel een beetje bang voor aangezien de testen niet oplopen.

[quote quote=10276573]Wat spannend allemaal he.. Veel dames die deze laatste dagen van 2019 dus nog hun nod verwachten. Mijn nod is morgen of uiterlijk maandag. Zonet een normale zwangerschapstest gedaan van action. Geen ochtendurine maar had al heel lang niet geplast. Helaas negatief. Dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Het enige aparte is dat mijn temperatuur vanochtend omhoog is gegaan ipv naar beneden. Dit geeft me toch nog een beetje (valse) hoop.[/quote]
Ahhhh, dat is balen! Maar zolang de menstruatie er nog niet is, het kan ook zijn dat je pas later positief test hè. 

Terug
Bovenaan