NOD december 2019

Wat balen, Ikbendoutzen! Maar is het inderdaad geen innestelingsbloeding? Of is het wel echt net zoals een normale ongesteldheid?
Ik had gisteren een paar drupjes bloed, maar daar is het bij gebleven. Geen idee wat dit is, ik weet inmiddels ook niet meer wat mijn NOD zou moeten zijn :') (Nu dag 40...)

@Lilaa
Was jij onlangs niet wat misselijk? Ik merk dat ik rond mijn ovulatie lichtjes misselijk ben. Misschien dat je dan wel je ovulatie hebt gehad? 

[quote quote=10276615]
Helaas 7 dpo alweer ongesteld geworden, even een teleurstelling… had goede hoop. Wat rot voor jullie! Wat kan het lichaam je voor de gek houden he, heel herkenbaar. Op daar de volgende ronde dan maar. En wijn :p
[/quote]
@gietje fleurbo marr, bedankt allemaal, moet zeggen dat t echt wel steun geeft! Geen idee, twas indd heel weinig bloed maar denk wel dat t gaat doorzetten, en ben indd telkens na 6 a7 dagen ongesteld... in januari naar de gynecoloog, nu al bijna een jaar vd pil en nog geen 1 normale cyclus gehad, eerst zelf maandenlang niet ongesteld geworden. 

[quote quote=10276656]Wat balen, Ikbendoutzen! Maar is het inderdaad geen innestelingsbloeding? Of is het wel echt net zoals een normale ongesteldheid? Ik had gisteren een paar drupjes bloed, maar daar is het bij gebleven. Geen idee wat dit is, ik weet inmiddels ook niet meer wat mijn NOD zou moeten zijn :’) (Nu dag 40…)[/quote]
Dat zou kunnen maar ik denk dat t vandaag gaat doorzetten.... hoop voor jou iig op een innestelingsbloeding? wanneer ga je testen?

@ikbendoutzen
Ik duim mee voor jou! Hopelijk is het alsnog niet nodig om naar de gynaecoloog te gaan. Maar het kan je aan de andere kant misschien ook wel geruststellen.
??? Veel geluk 

EVSS dikke proficiat met je zwangerschap!! Met een lange cyclus lukt het dus toch om zwanger te geraken. Ik had vaak gelezen dat het een verouderd eitje is en dat het dan moeilijk of niet lukt om nog te bevruchten. Maar ik lees meer en meer dan het uiteindelijk niet uitmaakt ?

XkArEn: Dat zou ook nog kunnen inderdaad.. 
Ikbendoutzen: Ik hoop het ook, en voor jou ook! :) Ik heb vrijdag getest (negatief dus), wil nu eerst weer een paar dagen wachten. Mocht ik maandag/dinsdag niet ongesteld worden, dan vind ik kerst wel een mooi moment om nog eens te testen, haha.

Zo spannend mijn cyclus al 3 x 26 dagen dus mag al testen maar wil toch wel even wachten tot eerste kerstdag ook al lukt dat bijna niet ? het rommelt steeds in mijn buik en denk bij elke wc bezoek als ik maar niet bruine afscheiding zie want dat is een slecht teken bij mij maar tot nu toe steeds niks gelukkig en ook niet ongi dus zou het dan toch raak zijn help kan bijna niet wachten☺️☺️☺️☺️
Zo dat moest er even uit maar  wel fijn dat dit forum er is voor zulke momenten ??

Terug
Bovenaan