NOD December 2020

@Emma: jup 8-12 NOD. En als dat doorzet mag ik gyno bellen voor een HSG onderzoek. Werken is een fijne afleiding idd, al merk ik wel dat mijn gedachten zo nu en dan afdwalen ? duim ook voor jou ?
@noeksie: buiten de felle steken van gistermorgen in mn bm, merk ik weinig. Opgeblazen wel. Mja dat heb ik altijd voor ms. Heb de afgelopen tijd alle dingen die ik merkte bijgehouden in mn app. Geen pijl op te trekken.? Dus afwachten maar..

Creamamma alleen maar positief dat het nu 30 is allea boven de 35 zien ze als lange cyclus. Dus misschien stabiliseer je nu wel gewoon! Blijf je hier wel meekletsen? 
x-Marina tjah dat zijn cylcussen ? toevallig veel meiden die vroeg in de maand NOD hebben. Had ik ook voor me zoontje town testte ik op de 4e positief. Nu logt me NOD eind van de maand dus toch even anders ? uktwindelijl gaan de meiden door naar nieuw topic

@Feyre, haha ja snap dat het cyclussen zijn. Maar viel me gewoon op dat er op het forum toevallig blijkbaar veel zijn met een cyclus waar de NOD vroeg in de maand valt. Snap dat met een gemiddelde cyclus van 30dagen dat dit iedere maand zo is, maar viel me gewoon op dat het altijd een drukke eerste week van de maand is.

@MamaSterretje, fijn dat je een onderzoek krijgt!

[quote quote=10379132]Ik zit ook op 7DPO Volgende week mijn nod.. wat duurt het wachten dan lang ?[/quote]
hier ook op dpo 7. Duurt idd erg lang dat wachten! Hahah 

vorige maand en deze maand weer licht last van ongesteldheids gevoel. Af en toe. Zit op dpo 7. Herkend iemand dat hier ook? 

[quote quote=10379254]vorige maand en deze maand weer licht last van ongesteldheids gevoel. Af en toe. Zit op dpo 7. Herkend iemand dat hier ook?[/quote]
Heel toevallig had ik dat gisteren.
  Vandaag ineens witte afscheiding ?
  Maar of het wat betekend? ?‍♀️
Ik weet wel dat mijn lichaam me ook compleet voor de gek kan houden. Zoals de laatste paar maanden 

Hoi allemaal, 
Ik ben een tijdje afwezig geweest door drukte op het werk en in de familie. Blijft toch een rare tijd dit allemaal.
Grappig te lezen dat er zoveel mensen in de zorg werken, zelf werk ik in de kinderopvang. 
Zelf zit ik op het wachtbankje tot 13 december. Ik had afgelopen zondag mijn eisprong als mijn lichaam en alles op de app klopt. We hebben het flink gezellig gemaakt dus daar kan het niet aan liggen.  Mocht het nu niet raak zijn deze ronde ga ik toch eens aan de ovulatie testen beginnen, hoopte dat ik zonder zou kunnen maar merk dat ik toch erg onzeker word van het feit of we dan wel op de juiste dagen inzetten. 
Sowieso is dat wachten verschrikkelijk elke dag denk ik weer zou het, voel ik mij anders etc. Hoe komen jullie die dagen door?
@bezigbijtje en @martienn wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd 

Terug
Bovenaan