NOD December 2020

Ben helaas ongesteld geworden... :(
Op naar de volgende ronde! Zou al te mooi zijn geweest, in 1x raak. Maar je weet t niet. Bij vrienden van ons was dit namelijk het geval. Lijkt me zo overweldigend als t meteen raak zou zijn :O

Voor alle dames waar een NOD snel volgt; spannend! Duimen maar :)

Ai.. jammer, creamama.. ? zeker omdat je tekenen had die op zwangerschap konden wijzen... Balen..
En wat is er ook al goed nieuws, fijn! Ik ga vrijdag testen. Begin het echt behoorlijk spannend te vinden!!! Elke minuut checken of ik ergens iets voel ?.

@creamama: toch balen. Ook al was het poging 1. Als de knop eenmaal om is..
@Emma vB: herkenbaar! Ik had gisteren in de ochtend ineens 4x een felle steek in mn baarmoeder. Nog nooit gevoeld. Ik hoop er vanalles van, maar probeer mn gedachten te verzetten en geduld te hebben. Ik wil idd ook vrijdag testen. Wanneer is jouw NOD?

@creammama ah super jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk voor je ?
Ik zit nu op DPO 7 (denk ik) en morgen is mijn NOD maar ook dus late ei...ik wil eigenlijk pas zaterdagochtend testen want dan is DPO 10. Maar heb een voorgevoel dat ik al wel eerder ongesteld wordt, heb ook steeds steken en krampjes, zou het niet echt duidelijk menstruatieklachten noemen maar toch.. 

@XLousX, zo herkenbaar ja! Alles wat je voelt onder vergrootglas leggen. Met ook besef dat wat je voelt vanalles kan zijn.. Ik heb de eisprong waarschijnlijk in de nacht van 19 op 20 november gehad en wordt normaal altijd 14 dagen later ongesteld. Dus ik ga er maar vanuit dat vrijdag mijn NOD is. Die van jou is 8 december zie ik in het schema? Spannend. Jullie zijn ook al even bezig. Hopelijk goed nieuws deze maand!! ?
Inderdaad proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken, vandaag vrij maar morgen aan het werk. Dat scheelt enorm, gedachten verzetten ?. 

Terug
Bovenaan