NOD December 2020

@Noeksie, nee. Geen duidelijke dingen. Ook geen innestelingebloeding ofzo gezien. Heb dagen na eisprong wel lichte buikkramp gehad en sinds gisteren avond  voel ik me wel licht misselijk of beetje raar. Maar dikke kans dat ik me gewoon vanalles in mijn hoofd haal ?

creamamma balen zeg. Wanneer is je volgende NOD?
Noeksie ik zou idd echt proberen te wachten. Innesteling is vaak pas 7 a 8 DPO als nu je LF langer is dan test je wss sowieso negatief

Hi dames, ik ben er ook weer! Probeer er altijd in de periode na positieve ovu test zo min mogelijk aan te denken.. maar zoals jullie waarschijnlijk snappen gaat dat haast niet. Ik had zaterdag 21 nov een knaller van ovu test, zondag was deze streep minder dus denk 22/23 november eisprong gehad. Ik denk ook dat ik deze gevoeld heb .. ook ineens veel meer slijm dan anders, is dat herkenbaar bij iemand? 
Mijn vorige ms begon op 7/8 nov met oud bloed, zaterdagavond pas echt doorbloeding, dus vind het wat lastig wat nu mijn nod is, denk 5/6 dec. Misschien vrijdagochtend vast testen! Zo spannend!  Ben in februari gestopt met de pil, en gingen er gelijk voor, ook gelijk redelijk regelmatige cyclus.. 
Ik duim voor ons allemaal!!! ❤️?

@creamama wat balen! 

ik had gister en vanochtend een positieve ovulatietest en vanochtend krampen dus gok dat ik vandaag mijn ovulatie heb. Op het wachtbankje dus. 

voor de dames die al bijna mogen testen: succes!! Ik wou dat ik al zo ver was haha. 

Het lijkt altijd dat er begin van de maand veel meer mensen hun NOD hebben dan later in de maand. Op het forum is het altijd zo druk begin van de maand en wordt dan snel minder.
Ik zit zelf op 7DPO. Bij de eerste had ik op 9,10&11DPO bruinverlies en begon op 9DPO de extreem rommelende buik, dus tel daar een soort van naar af. Weet dat de symptomen helemaal niet hetzelfde hoeven te zijn of tegelijk te starten maar ja je moet wat haha.

Thanks allemaal! Doordat ik toch stiekem een beetje ging hopen, door kleine beetje bruine afscheiding en daarna ruim een dag niets (normaal zet m'n ongesteldheid wel meteen door) ging ik toch iets meer hopen.. maar de teleurstelling valt mee. Maar toch baal je! Volgens m'n app is m'n volgende NOD 6 januari. Al lijkt het erop dat de afgelopen 3 maanden m'n cyclus steeds een beetje korter word :/
Was eerst 37 dagen, toen 32 en nu 30... We wachten maar weer af en proberen weer goed te mikken ^^ doe nog geen ovu testen, komt nog wel of niet. Met m'n vorige zwangerschap ook geprobeerd maar nooit groen licht gehad. Was zo frustrerend. Nu eerst maar op gevoel en richting die de app geeft

@Feyre  ja i know, daarom..ik ga echt tot minimaal 10 DPO wachten. Echt zo raar dat m'n NOD eigenlijk al morgen is. Maarja misschien dus nu langere cyclus. 

Terug
Bovenaan