NOD December 2020

@krokuzzzkelly ik heb daar over na gedacht om te kopen maar het lijkt mij zo oncomfortabel ? Heb trouwens ook gelezen dat dat kan werken om na het klussen alles binnen te houden hihi.
Ik zit nog op het wachtbankje, de laatste dagen vind ik altijd verschrikkelijk. En overal zoek ik wat achter, heb rommelende darmen, zeurend gevoel in mijn onderbuik, moe en onwijs veel behoefte aan koolhydraten ? toch nog wachten tot de 13e, genoeg te doen deze week qua werk & in en rondom huis dus genoeg afleiding. 

[quote quote=10381058]Ik heb de menstruatie cup aangeschaft. Heb hem nog niet gebruikt, maar hoorde er goede verhalen over. Ik hoop alleen de cup pas over een maand of 10 te gebruiken [/quote]
Dan heb je vaak speciaal 1 nodig voor na een bevalling. Of heb je juist die aangeschaft?

Unalome, 
Dat is nog eens een handige tip, om na de seks de cup te plaatsen en dan ervoor te zorgen dat alles binnen blijft XD maar dan zul je toch eerst nog moeten opstaan en alles na die tijd.... ?

x-Marina hier is er toch ook echt een kind uit gekomen maar als ik amper bloed krijg ik er echt niet zonder mezelf zeer doen een tampon in xD
Esmeey balen zeg. wanneer is nu je nieuwe NOD?
KrokuzzzKelly nee hoor gewoon alles binnen handbereik leggen xD maar benen omhoog of iig je bekken gekanteld helpt ook xD

@Woefje
Getest vanochtend (12/13DPO) maar helaas negatief, nog geen bloed te bekennen tot nu toe maar zal vannacht of morgen wel komen denk ik?‍♀️

Ik ben ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Alleen heb ik mijn cyclus niet goed in beeld dus geen idee wanneer mijn NOD is. Mijn ms qua bloedverlies is net zoals met de pil dus weet zeker dat het mijn ms is

@joyce balen zeg?was jij niet degene die een paar dagen geleden nog een postitieve ovulatie test had? Dat is wel heel snel dus ik zou de komende maanden echt even goed in de gaten houden en anders de huisarts bellen. Of weet je zeker dat het een positieve ovulatie test was en geen reactie op hcg?

Terug
Bovenaan