Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@tinyme: bij jou dus ook nog steeds niets? Hier ook niet. Vandaag was toch echt NOD. Morgen nog maar even afwachten.. Ben wel echt ontzettend moe, kotsmisselijk en niet te genieten. Borsten gevoelig.. Kan 2 kanten op he? ?
@floor, nee hij was niet zo donker als dat die normaal zou moeten zijn. Maar hij liep wel telkens op en een dag later was die zo goed als niet meer zichtbaar. Denk dan dus dat die niet voldoende donker gekleurd was. Mijn ms is sowieso nog heel onregelmatig omdat ik sinds 13 september pas ben gestopt met de pil..
Wat shit meiden. Je hoopt zo dat t raak is.
Hier vandaag 5 dpo. Merk dat ik er veel mee bezig ben. Wat krampjes in mn buik, maar je let ook overal op. Wachten duurt zo lang.. normaal op 15 dpo ongesteld, dus moet nog even..
@tinyme @poni,
hier ook nog geen menstruatie vandaag is mijn nod! Gisteren een heel klein beetje bloed verloren en voor de rest niks. Gisteren ook getest maar die was negatief. Misschien komt het bij mij woensdag wel dan is het 14 dagen na de eisprong.. wanneer hadden jullie je eisprong?