NOD December 2020

[quote quote=10381165]Dexxie, oeh spannend hopenlijk word die gauw donker!! Had je klachten? Aangezien je getest hebt zo vroeg?[/quote]
Ja heel spannend! Ik heb best veel last van mijn borsten, normaalgesproken heb ik alleen gevoelige tepels na de eisprong, maar nu dus mijn hele borst.
Daarnaast had ik (tmi!) afgelopen zaterdag last van Diaree. Omdat ik vorige maand een hele vroege miskraam heb gehad en het toen ook precies rond deze tijd had, linkte ik dat ook aan een mogelijke zwangerschap.
Verder voel ik niet zoveel nog eigenlijk. 

@Dexxie voorzichtig gefeliciteerd, spannende dagen! 

@poni wat vervelend dat het niet echt doorzet maar je testen ook negatief blijven.
Ik heb mijn bruinverlies vergeleken met mn eerste zwangerschap en het komt exact overeen per DPO. Moet alleen vandaag dan wel volledig gestopt zijn en blijven. Denk zelf dat het door gaat zetten want de test zaterdag was negatief en heb best wat buikpijn. Normaal gesproken alleen geen bruinverlies zoveel dagen voor de menstruatie op gang komt.. ? Vandaag 12 DPO

@krokuzzzkelly ja dat is inderdaad zo maar het schijnt dus zo te zijn als je eerst een redelijk aantal minuten met je bekken gekanteld of een kussen onder je billen blijft liggen dat je alle tijd hebt om de cup in te brengen. Ik zeg ook alleen maar wat ik gelezen heb hoor, ben hier zelf een leek in.
@dexxie wat spannend! Ik hoop dat alles goed gaat, alvast een hele kleine voorzichtige gefeliciteerd.

Elfje, hier a.s woensdag ook 14 dagen na mijn eisprong misschien dat dan de ms echt door breekt. Laten we het hopen zodat we gauw weer door kunnen ;-)
Dexxie oh wauw gefeliciteerd! Spannende dagen nu :) 
×-marina oh spannend. Hopelijk blijft je ms weg en heb je v.d week een positieve test. Wanneer is je NOD?

[quote quote=10381136]@tinyme: bij jou dus ook nog steeds niets? Hier ook niet. Vandaag was toch echt NOD. Morgen nog maar even afwachten.. Ben wel echt ontzettend moe, kotsmisselijk en niet te genieten. Borsten gevoelig.. Kan 2 kanten op he? ?‍♀️[/quote]
Vandaag is mijn NOD, ben nog niet ongesteld maar zit nu al 13/14 DPO dus ik verwacht het wel vandaag. 
Aangezien ik gisteren negatief testte ga ik er vanuit dat deze ronde voor mij voorbij is?‍♀️
@Dexxie
Gefeliciteerd?

Hier is mijn ms zojuist echt door gebroken!!
Helaas :-( schuif helaas weer een ronde door. Pff zo balen!! 
Succes dames!!! Ik lees nog wel mee ;-) 
Mijn nieuwe NOD 2 Januari. 

Terug
Bovenaan