NOD December 2020

Bedankt allemaal!

En wat balen voor de dames die weer ongesteld zijn/worden!

Ik heb een heel klein beetje bruin bloedverlies (bijna niet noemenswaardig). Zou dit kunnen zijn van de innesteling? 

Ik zie dat er al aardig wat dames zwanger zijn geraakt deze maand, van harte gefeliciteerd! Wat een super mooi bericht! Heel erg blij voor jullie :) 
Ik ben helaas ongesteld geworden. En ik heb ook besloten om het wat meer los te gaan laten. Het levert me erg veel stress op en loslaten heeft bij mijn eerste zwangerschap ook 'geholpen'. 
Ik wens iedereen heel veel succes en liefde, dat onze droom maar heel snel werkelijkheid mag worden

@dexxie bruin bloed is oud bloed maar bloedverlies komt helaas vaker voor in het 1ste trimester zolang het niet vloeit met krampen zou ik me geen zorgen maken maar je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen?
@mamaVanSenne balen zeg?

Ik zit nu op CD32, en DPO 11/12 als het goed is. Vanmorgen getest maar helaas wit. Ben eigenlijk mezelf al aan het voorbereiden op mijn menstruatie maar voel echt niet zo veel.. wachten wachten wachten 

Balen Poni! Mijn LF is normaal 11 dagen en op 10DPO testte ik negatief. Het bruinverlies is vandaag op 12DPO volledig gestopt net zoals bij mijn eerste, super spannend dus. Aan de ene kant wil ik niet hopen want op 10DPO negatief, maar aan de andere kant hoop ik dat de geschiedenis zich exact gaat herhalen! 

Mocht mijn menstruatie niet doorbreken ga ik woensdag op 14DPO nogmaals testen, toen testte ik met de eerste ook positief. Spannend!

Terug
Bovenaan