NOD December 2020

@x-Marina,  hier precies het zelfde gisterochtend negatief getest op dpo 11 sochends heel licht bloed bij de afscheiding daarna niet meer vanochtend heelheel licht rosé maar nu ook niet meer.. wel een trekkend gevoel bij me baarmoeder.. spanend..

ik heb de 25 ste mijn eisprong gevonden en  normaal is vandaag mijn menstruatie. Das dan dpo 12 of verschuift mijn menstruatie dan naar woensdag aangezien het dan dpo14 is? 

Misschien weet @Feyre of de lengte van je LF iets zegt over het moment van de eventuele aanmaak van het HCG hormoon. Daarmee bedoel ik dat ik normaal gesproken op 11DPO ongesteld word. Mocht nu nu raak zijn zou mijn lijf dan ook op 11DPO moeten beginnen met HCG aanmaken of kan dit ook pas later starten? Waarschijnlijk is dit per persoon verschillend?

Mijn lf was altijd stipt elke maand 14/15 maar nu nog maar 11. Innesteling vindt volgens mij pas plaats na 5dpo en een eventuele innesteling bloeding op 8/9 DPO

x-Marina je maakt in principe hCG aan als de innesteling gelukt is. Innestelling komt vaak pas voor tussen dag 6 en 9. Bij een kortere LF dus eerser bij langere LF later. Het moment dat je hCG aanmaakt zegt nog niet dat je genoeg hebt om een test positief uit te laten slaan. Dit ligt ook aan hoe snel je hCG aanmaakt, dit verschilt per persoon en of je evt een meerling krijgt (dit is dan hoger) de ene test heeft 10 nodig andere 25 bijv. Dus vaak kan je dan minimaal pas 2 dagen na succesvolle innestelling heeeeel licht positief testen. Daarom zeggen ze ook wacht tot minimaal DPO13 omdat dan de kans gewoon groter is (heb je een LF van 15 bijv dan test je sowieso pas later) eigenlijk komt na DPO10 geen innesteling bloeding meer mits! Het bruin/oud bloed is. Dit kanner al dagen zitten en later vrij komen. Maar innesteling bloeding is vaak roze
Hopelijk heb je hier wat aan

Thanks super duidelijk @Feyre! Ik heb ook niet super veel hoop meer, maar bij mn eerste had ik dus op exact dezelfde dagen bruin verlies.. ?
Had toen netjes op 14DPO voor het eerst getest en toen licht positief. Als mijn menstruatie niet doorzet ga ik dus aankomende woensdag 14DPO nogmaals testen. 

Sorry dat ik even niet op anderen reageer. Maar ben zó onwijs van slag, dat ik het even niet kan opbrengen.
Ik ben zo verdrietig. Had een mooie oploop tot gisteren. Dacht vanmiddag ik test nog 1x en dan stop ik, en toen was de test gewoon bijna wit.. hele avond niet naar het toilet geweest en niks gedronken, net nog een action en een kv gedaan, kv een tuuuurstreepje en action wit. Zo plots als ik zo blij was, zo plots is het dan nu weer voorbij? Wat een verschrikkelijk gevoel, en dan is het nu nog zo vroeg.. wil echt niet weten wat dames voelen die dit later in hun zwangerschap moeten meemaken.

Terug
Bovenaan