NOD December 2020

@Floor, nee nergens last van alleen nog steeds ontzettend gevoelige borsten, wat ik als goed teken zag. Gister belde de verloskundige om afspraken te maken, en toen heb ik aangegeven hoe bang ik hiervoor was, en zij vroeg hetzelfde. Dat heeft me toen nog helemaal gerustgesteld.. 
Zit nu al uren in bed te huilen te hopen dat het toch niet klopt, wat een rot gevoel.

Nou ik had wat geplaatst maar zie heel me bericht niet...
Maarietje wat vreselijk! Helaas zitten de teaten er meestal niet naast. Wat ook kan ik dat hCG waarde zo hoog is dat het niet meer te meten is, maar dan zou je evt een meerling veraachten. Wat je kan doen voor de zekerheid ia bijv bloedprikken bik de HA dan weer je de waardes. Bah ontzettend rot, ik weet precies hoe je je voelt.
x-Marina heel spannend! Ik zou dan zeker met DPO14 een testje wagen

@floorelvira: geen idee. Mijn cyclus is ontzettend door de war geweest denk ik. Nieuwe NOD is 31dec. Ga het deze maand zonder testen proberen en het los te laten. Gewoon genieten van de feestdagen met elkaar. 
Een algemene vraag: zijn er vrouwen in de groep die rond de feestdagen alcohol drinken en sigaretjes roken? Normaliter doe ik dit elk jaar maar nu twijfel ik er toch over, zeker omdat mijn NOD 31 december is. 
Nog een algemene vraag: sinds ik geen spiraal meer heb knalt mijn libido uit elkaar. Hebben meer vrouwen hier last van (gehad)? Wij deden het gemiddeld 1x per week en dat was prima. Sinds de spiraal eruit is wil ik zo'n beetje elke dag en het liefst de hele dag (en dan nog niet zwanger zijn, hoe is het mogelijk). 

Sje op je 1e vraag. Roken doe ik sowieso niet dit is sowieso slecht xD maar wijntje bijv wel. Ook al zou je zwanger zijn de eerst 5 weken is er geen bloed band met je baby dus kan je ruatig wat drinken. Roken zou ik niet doen.
Op je 2e vraag. Had je hormoon spiraal? Dit is idd normaal omdat de hormonen toch wat doen met je lichaam. Je kan idd meer zin krijgen als dit alles uit je systeem is.

Terug
Bovenaan