NOD December 2020

@maarietje: kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Ga je een bloedtest doen?
@sje: toen ik gestopt was met de pil explodeerde mijn libido haha. Inmiddels na bijna 4 jaar zonder, is het weer wat genormaliseerd.
Hier nog steeds geen ms.. snap er niks van. Zag wel dat exact een jaar geleden ik ook 1x een uitschieter had van een cyclus van 33 dagen. Misschien doet mn lijf dat nu weer. Zit nu op CD 31. Wat @noeksie zegt: wachten wachten wachten

Voor alle meiden die helaas ongesteld zijn geworden; balen! Behoor zelf ook tot die club. Positief blijven denken én voelen. Op naar een volgende mooie ronde!
Voor de meiden die zwanger zijn; gefeliciteerd! ^^ en voor de meiden die nog wachten; spannend!!!!! :D

Ga helaas denk toch ongesteld worden, baal er toch wel super erg van. Na vrijdag wat droge bruine afscheiding en zaterdag+zondag wat bruine slijmerige afscheiding was het gister helemaal gestopt. Helaas net toch weer bruine slijmerige afscheiding met wat rood gemixt. Nog nooit zo'n lange aanloop gehad naar mijn menstruatie :(  

Goedemorgen dames
Ik wacht ook nog op mijn menstruatie, NOD was gisteren.
Zit nu 14/15 DPO, heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden maar dat heb ik al de hele week ?‍♀️
Maar ja, aangezien ik zondag negatief testte ga ik er gewoon vanuit dat mijn menstruatie nog komt...
Mijn LF is normaal altijd 13, hooguit 14 dagen, dus het zou wel echt vandaag moeten beginnen en anders is mijn lichaam gewoon van slag?
@Maarietje 
Nee toch? Ik duim dat alles gewoon goed is...
@x-Marina
Vervelend die lange aanloop zeg, als het niet doorzet ga je morgen dan nog testen?

TinyMe als het toch uitblijft riskeer je niet nog een testje?
x-Marina he baha fijn als je lichaam je zo voor de gek houd. wat een stofje in je hersenen wel niet kan doen als je er zo mee bezig ben

Nou echt he! Dat je jezelf misselijk kan denken geloofde ik altijd al, maar ook echt zo fysiek zichtbaar met bruine afscheiding zo lang zonder betekenis terwijl ik dit nooit heb. Super irritant! Op naar ronde 8 :) 

Terug
Bovenaan