NOD December 2020

Blijft super vervelend Maarietje, maar fijn dat je er nu alweer een stuk rationeler naar kunt kijken! Ik hoop dat het de volgende ronde een echte plakker is!!

Maarietje, was super balen zeg! Snap heel goed dat je je moeder wou bellen. Fijn dat je man toen thuis kwam! Heel dikke knuffel voor jou! 

Hier helaas ook ongesteld geworden had het stiekem al verwacht. Wel 1 dag na nod en dpo 13. Weet ik dat ook weer. 
Op naar een mooie kerst rond die tijd is mijn eisprong dan! ?
succes voor de meiden die nog op het wacht bankje zitten! Ik ga even een poosje minder op het forum reageren. 

Vandaag 9 dagen overtijd al 4 testen gedaan nog steeds negatief .... nog even een week wachten? Dit wordt me 2 de kindje ik ben een halfjaar geleden bevallen van me eerste kindje ❤️

[quote quote=10381882]Vandaag 9 dagen overtijd al 4 testen gedaan nog steeds negatief …. nog even een week wachten? Dit wordt me 2 de kindje ik ben een halfjaar geleden bevallen van me eerste kindje ❤️[/quote]
Ohw wow, weet je ook wanneer je eisprong was dan?

@Elfje
Balen ?

@maarietje: super balen. Knap dat je er nu ook al zo rationeel naar kan kijken. Hopelijk helpt het je en komt er gauw een blijvertje
@elfje: ook balen voor jou. Kan me voorstellen dat je je voor nu even terugtrekt. We zien je wel weer verschijnen.
@gebruiker (...): volgens mij is het zo dat na een zwangerschap/bevalling je cyclus sowieso de tijd nodig heeft weer te normaliseren. Normaal gezien zou ik bij een periode van 9 dagen overtijd adviseren je HA te bellen, aangezien een afwijking in je cyclus tot een week nog wel 'normaal' wordt bevonden. Verder geen stress of andere heftige veranderingen in je leven? Behalve allicht slapeloze nachten??

@tinyMe me eisprong was 15/16 van november....
@XLousX me kindje slaapt gelukkig door dus heb daar geen last van ? ik ben wel net 1 week verhuist misschien heeft het daarmee te maken?...  hoelang kan ik dan nog wachten op me menstruatie? Bij me eerste zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes het is dat ik een test deed .... 

@Maarietje ach nee zeg...wat onwijs naar! Zo ben je een paar dagen super blij, en dan ineens veranderd dat... pff. Wat goed dat je er nu zo naar kan kijken! Sterkte ??❤

Terug
Bovenaan