NOD December 2020

@Maarietje ach meid wat naar nou ? worden jullie zo inene van die hoge wolk af gedonderd.. blij dat je er nu rationeel naar kunt kijken, maar kan me de teleurstelling voorstellen. Ga heel hard duimen voor de volgende ronde voor jullie! 
@Tinyme, nog altijd spannend dus ? ga je nog een x testen binnenkort? 
@x-Marina, ook bij jou nog niks toch? Duim hard voor jullie allemaal! 
@gebruiker...134 wat spannend na 6 maanden er weer voor gaan! Ook jullie veel succes hoor! 

Mijn NOD is dus zondag, dus zou +/- nu ong op 9 dpo zitten. Vanmorgen wakker geworden met smaak van bloed in de mond, echt nog nooit gehad en las dat dat ook een symptoom kan zijn, maar wie weet hou ik mezelf wel voor de gek. Droomde overigens van t weekend wel dat ik zwanger was van een jongetje... Even geduld nog dan weten we t, maar dat wachtbankje ??

[quote quote=10381920]@Tinyme, nog altijd spannend dus ? ga je nog een x testen binnenkort?
Mijn NOD is dus zondag, dus zou +/- nu ong op 9 dpo zitten. Vanmorgen wakker geworden met smaak van bloed in de mond, echt nog nooit gehad en las dat dat ook een symptoom kan zijn, maar wie weet hou ik mezelf wel voor de gek. Droomde overigens van t weekend wel dat ik zwanger was van een jongetje… Even geduld nog dan weten we t, maar dat wachtbankje ??[/quote]  

Als ik over een paar dagen nog niet ongi ben ga ik nog eens testen maar heb weinig hoop....voel het wel rommelen in m'n onderbuik dus het kan zomaar ineens opkomen ?‍♀️
@Woefje
Spannend voor jou nog, ben niet zo bekend met al die kwaaltjes maar alles kan natuurlijk. Wanneer ga jij testen?Duim voor je dat het raak is??  

@Woefje blijf licht (oud) bloed verliezen maar echt alleen met afvegen, sinds vrijdag en gister niks. Verder geen symptomen dus denk dat het nog steeds echt moet doorbreken, hoop maar dat dat snel gebeurt want dit is ook niks!

@elfje balen zeg?
@feyre kan je mijn nod verplaatsen naar 21 december
Ik had vandaag al een positieve ovulatie test het is dat ik een afspraak in het ziekenhuis heb anders had ik morgen pas getest en was ik mogelijk al te laat?Vorige maand was ik ook te laat begonnen dus ik dacht deze maand begin ik een dag eerder maar dat is dus nog steeds te laat dus volgende maand maar nog eerder beginnen?in maart had ik pas op cd19 een positieve ovulatie test nu al op cd13 maar ik ben ook 6 kilo aangekomen dus zal ook wel een rol spelen?

Gebruiker101 hoe weet je zeker dat je een eisprong had? Het kan hoor! Maar even peilen gezien je lichaam 9 maanden nodig kan hebben te ontzwangeren daarbij horen ook irregulaire cyclussen. Zijn jullie bewust bezig voor nog een kindje?Maarietje he bah gelukkig nu dan wel duidelijkheid. En ook al kan je rationeel denken het blijft klote en dat verdriet mag je hebben.elfje- balen meid, succes wie weet tor snel op het forum. Hoop dat het snel raak mag zijn.Floor ik pas hem aanHier loopt me ovu test iets op. Dus hopelijk klopt me piek met wat ik verwacht en wat de app zet. Zo ja dan weer ik oom genoeg en doe ik verder geen ovu testen meer. Hier maken we het gewoon nog een paar keer gezellig

Dag allemaal, 
Ik ben vrij nieuw hier. 1 keer eerder bij nod okt. Kort mee gekletst maar toen offline gegaan door familie omstandigheden. 
Wat leuk om al jullie ervaringen te lezen! En wat spannend. Zelf zitten wij nu in de 5e ronde voor ons 1ste kindje. 
Nu 2 maanden ovulatietesten van clearblue gebruikt en allebei de keren en stilstaande smiley gekregen. Mijn cyclus duurt gemiddeld 33/34 dagen. Helaas afgelopen keer bij de smiley's nauwelijks 'gezellig' gemaakt doordat ik door mijn rug was gegaan. Alleen bij de stilstaande smiley dag 'geklust'. Ik had een stilstaande smiley op 24 november. Dan zou vandaav toch mijn nod zijn???? Ik heb al een paar dagen kramp helemaal onder in mijn buik, lijkt een beetje op menstruatie kramp maar nog niet ongesteld. Sinds zaterdag gevoelige borsten en dat heb ik nooit.  Ondanks dat ik dacht dat het deze maand vast niet gelukt zou zijn vind ik het toch spannend worden nu. Zou het dan toch kunnen door die 1e keer? Ik heb geen zwangerschapstest in huis maar nog wel een ovulatietest van action. Ik las dat die ook positief kan uitslaan als je zwanger bent al is dit natuurlijk geen zwangerschapstest..... ik heb hem net gebruikt en die ovulatietest lijkt mij positief.... maar dat zegt dan toch eig. Nog niks??? Nog niet zo veel ervaring hiermee. 
Ik wens iedereen heel veel geluk!!

Terug
Bovenaan