NOD December 2020

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel minder eetlust en dan vooral in de ochtend/middag. Zijn er meer mensen die dat herkennen? Omdat ik veel minder eetlust heb ben ik al snel 5 kg afgevallen. 

Droompje als je de 24 stilstaande amiley had kan je die de dag erna ook nog hebben. De dag na je smiley is je eisprong. Dus zeg bijv 24 smiley 25 ei dan als je gemiddelde van de LF op 14 neemt dan is de 10e je NOD dat is dan LF dag 15. Maar je LF kan ook koeter zijn of langer. Je ovu test ziet er zeker poaitief uit dua stiekem zou ik een zwangerachaps test kopen en wagen (ga voor de normale action of de 2v5 van kruidvat)
Joycekg haha nou ik wou dat ik dat had. Ik wil nog wat kilo's kwijt ? zit zelfs nog 3kg aan van me vorige zwangerachap

@floor fijn dat er wel iets is gevonden en jullie gelijk over kunnen tot actie! Nu je man nog overhalen maar dat lijkt me geen probleem toch ?

@xxnh we weten al enige maanden dat hij slecht zaad heeft maar ik wilde voor mezelf ook verder onderzoek maar bij mij is nog niks gevonden baarmoederslijmvlies is ruim voldoende?en mijn progesteron wordt ook weer onderzocht. Helaas is het overhalen van mijn man nou net het probleem?hij vindt dat we het moeten accepteren omdat we al 2 kindjes hebben en die zijn er ook spontaan gekomen dus hij denkt dat een 3de ook spontaan komt?vast wel maar in een traject hoeft het niet zo lang te duren 

@Marieetje Hè wat verdrietig..? Knap hoe je er nu al naar kijkt, kan mij voorstel dat het omzetten van die knop even lastig is.. Hoop op gauw een dikke blijver?❤️

@maarietje sorry helemaal over je laatste berichtje heen gelezen?knap hoe je er mee om gaat respect heel veel sterkte?

Terug
Bovenaan