NOD December 2020

Ik kon niet wachten en ben snel naar action gegaan om een test te kopen, andere winkels waren al dicht. Bij action lagen alleen nog early zwangerschapstesten. Zijn deze betrouwbaar?  Ik zie een duidelijke streep... zou het dan toch echt zo zijn? Ik kan het namelijk echt niet geloven. Ga morgen naar kruidvat om daar ook een test te kopen. Durf gewoon nog niet blij te zijn....zoooo spannend. 
https://www.mupload.nl/img/dka6xmq5qb.jpeg

@joycekg Wat betreft eetlust herken ik helemaal! Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil óók minder eetlust, en tevens las ik dat je sowieso kunt afvallen wanneer je stopt met de pil. Ik ben ook in 3 maanden 4,5 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen.. 

@feyre weet jij hoe dik je baarmoeder slijmvlies mag zijn 1 dag voor je eisprong? Bij mij was hij 10,5mm dacht ik maar ik lees overal maximaal 10mm?

@Marieetje ah nee...? heel veel sterkte!?
@Droompje ja hoor, die is positief!? gefeliciteerd!
Ik zit inmiddels op het wachtbankje. Goed gezellig gemaakt de afgelopen dagen dus ??

@Tinyme, blijft spannend dus, ik duim mee ? ik vind lastig te bepalen wanneer ik zal gaan testen, enerzijds denk ik ach.. een dag of twee dagen van tevoren kan ik het wel proberen... Anderzijds denk ik, beter wachten tot nod.. ik ga donderdag de nacht in en kom precies op mijn nod eruit. Lastig lastig?
@droompje positief hoor! Gefeliciteerd!! 
@FloorElvira, beetje dubbel nieuws dus wel als ik het goed begrijp, fijn van de icsi maar lastig vanwege je man.. speelt leeftijd ook een rol? 

Terug
Bovenaan