NOD December 2020

Bedankt allemaal. Ik kan het bijna niet geloven, wauw! Heel blij. Vanmorgen de andere action early test gedaan en nu een nog dikkere streep. Moet ik nu al naar een vk bellen of kan ik dat ook volgende week ergens gaan doen, zodat ik even kan gaan zoeken wat voor praktijken er allemaal in de omgeving zitten. Alles is helemaal nieuw voor ons, we vinden het zo spannend. 
Ik wens de andere dames allemaal veel geluk. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn.

Droompje je kan rustig orienteren eerst. De meeste bellen tegen week of 6 dan kan je bij zo'n 8 weken een afspraak maken. Als je er eerder uitbent mag je altijd al bellen. Nogmaals gefeliciteerd!

ik volg, ben inmiddels al 4 dagen overtijd, opgezette buik, misselijk, moe en hele erge eetbuien, ik heb 6 december  een test gedaan overdag maar deze was negatief ik denk dat ik wacht tot maandag.
Veel liefs 

@droompje gefeliciteerd! Je kan idd rustig even rondkijken naar een verloskundige. Zou geen weken meer wachten maar dat is vast niet je plan ☺️

@gebruiker'...' knap dat je dan nog tot maandag kan wachten. Hopelijk dan positief! Geeft wel hoop dat je nog niet ongesteld bent natuurlijk :)

Goedemorgen dames
Hier nog geen MS te bekennen dus ga straks als het zo blijft nog maar een test kopen denk ik?Ik reken nog steeds nergens op want ik denk dat ik dan afgelopen zondag al positief had moeten testen op DPO 12/13 maar goed inmiddels zit ik op DPO 15/16  (CD31) en ik ben nog niet ongi alhoewel ik wel steeds gerommel voel onderin m'n buik?‍♀️
We shall see...

@TinyMe ik hoop voor je dat er toen nog niet voldoende hcg aanwezig was en nu wel. Je bent al weer een paar dagen verder.. toitoitoi ?

@tinyme: jij ook nog steeds in spanning dus? Ik ook! Ga morgenochtend nog 1x testen. Dan met de 2v5 van de kv. Merk helemaal nul niks aan ms klachten.. snap er niks meer van. 
@droompje: wauw mooie test! Gefeliciteerd! 
@floor: lastig wel. Is er wel ruimte voor gesprek of blijft je man bij zijn standpunt denk je?

Terug
Bovenaan