NOD December 2020

Jettee het was een hele pittige week... zkh bevallen, 1 uur (nacht) naar huis, half 5 weer in zkh, 6 uur daar in bed, half 7 slapen en om 8 uur stond de dame er voor het ontbijt... een week weg van huis me katten, me man en me bonus dochter. Me zoontje lag pas 2 dagen voor we ontslagen werden bij me op de kamer. (Gezien hij ab kreeg en dat sneller ging daar op de afdeling, maar ze vonden dat hij bij me moest blijven) dit heeft wel echt gevolgen gehad voor me voeding en voor me zoontje zijn gedrag. Och och wat waren de eerste 7 maanden een hel ? ik baal er ook van dat ik geen kraamweek heb gehad. Ik wou het zo graag zelf ook is meemaken... maar goed somme dingen want belangrijkste was ofc dat hij gszond was! 

Dank jullie wel! 
Iedereen succes die nog op het wachtbankje zit. 
@Feyre: ik heb er nog geen foto van gemaakt. Te bang dat iemand door mijn foto's kijkt en het dan ziet. Ik heb op de test doorzichtige nagellak gedaan in de hoop dat hij later dan niet vervaagd. Dan kan ik hem nog inpakken. 

@WonderAn: ik zou ook nog even wachten met testen. Op dag 9 kan het zijn dat het eitje net pas ingenesteld is. Ik ben eigenlijk van het kamp 'niet testen voor je NOD, vanwege het risico op vroege miskramen. Maar heb me zelf hier net ook niet aan gehouden omdat ik me heel zwanger voelde. Oeps ;p

@MamaJoJu Jaa dat is zeker waar!!
@Feyre Ja, mooi gezegd! Ik probeer het sowieso te rekken naar 10 DPO
@Bezig bijtje Haha, ja het ding is: mn NOD is vandaag ? Maargoed, dat zal wel niet meer kloppen. 

Ik wacht nog even rustig af, wat mn lichaam doet??

@feyre, dat klinkt inderdaad als een heftige periode! Zeker omdat je je hele kraamweek hebt verloren! 

En wauw, gewoon al 2 positieve testen! Gefeliciteerd! 

Bezig bijtje oh die vervaagt niet hoor. Ik heb alle testen van me zoontje nog liggen die zijn van maart 2019 nooit wat op gedaan en zie alles nog prima erop ?

Terug
Bovenaan