NOD December 2020

Even een paar dagen stil geweest, afgelopen maandag ongesteld geworden. Heb normaal gesproken altijd een cyclus van 30 dagen maar na de miskraam 28 dagen en nu (tweede cyclus) zelfs 27 dagen. Dat nog nooit gehad. Normaal gesproken altijd 5-7 dagen heel zwaar ongesteld en nu na 2 dagen alweer bijna klaar. Alles is volledig uit balans. Heel frustrerend en verlies daardoor ook wel wat vertrouwen. Andere meiden die dit herkennen? 

Ik lees goede verhalen over acupunctuur bij een kinderwens. Iemand ervaring mee?

@feyre nieuwe nod is 11 januari, wil je mij op het lijstje van januari zetten?

MamaJoJu wat vervelend. Verlies de moed niet weet je of je LF goed blijft? Want 27 is een mooie cyclus verder. Ik zet je erin bij Jan.
Na mijn mk had ik een cyclus van 59 dagen hierna was het weer 28-32 dus schommelde altijd wel iets maar LF bleef gelijk.
Ik ken ook iemamd die al haast een jaar bezig was. Accupunctuur nam en direct zwanger was dus ik denk wel dat het kan werken

@feyre eerste cyclus na MK 14 DPO ongesteld geworden en nu 13 DPO dus wat dat betreft prima maar het is zó anders dan voorheen. LF is wel redelijk gelijk aan de cycli voor mijn miskraam. 

Fijn om een positief verhaal over acupunctuur te horen, wil na deze cyclus kijken of dat wellicht kan helpen de hormonen weer in balans te krijgen.

Hey dames, ik weet niet of ik onder de juiste topic reageer... ik ben in oktober gestopt met de pil en had precies twee weken later mijn eisprong die werd gevolgd door mijn eerste eigen menstruatie op dag 26 van die cyclus (19 november 2020). Vervolgens heb ik weer ongeveer twee weken later mijn eisprong gehad. Ik had op vrijdag 4 december en zaterdag 5 december positieve ovulatietesten dus rond die tijd is de eisprong geweest. Op zaterdag 12 december en zondag 13 december had ik hele erge buikkrampen en het gevoel alsof ik elke moment mijn menstruatie kreeg. Vervolgens is dit wat minder geworden en heb ik nu met vlaggen krampen, buikpijn en onderrugpijn. Ik ben af en toe met vlaggen misselijk. Ook wat gevoelige borsten met af en toe steken in mijn tepels. Als ik een 29 dagen cyclus zou hebben dan zou ik vandaag mijn menstruatie moeten krijgen maar er is nog steeds niets gekomen. Normaal heb ik ook niet zolang van te voren buikpijn. Ik weet natuurlijk niet wat mijn cyclus is omdat dit pas mijn tweede menstruatie zou zijn. Toch heb ik ergens sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb afgelopen maandag en woensdag getest die waren helaas negatief en denk ook veel te vroeg nog. Ik heb vanavond getest ook helaas negatief. Wanneer kan ik het beste testen? En zou het alsnog kunnen dat ik wel zwanger ben? 

@mamajoju  heel erg balen zeg:( hou de moet erin. Hopelijk doet de acupunctuur veel goeds bij jou.

@linalientje ik hoop heel erg voor je dat je gevoel het goed heeft. Gewoon even een paar dagen wachten. Soms heeft het HcG toch even tijd nodig. Het kan ook zijn dat je lijf je voor de gek houd. (Weet inmiddels na wat maanden proberen, dat je lijf je ook heeeel erg voor de gek kan houden) nogmaals, hopelijk heb je gelijk hoor! Is je zeker gegund.
@sje hij lijkt aanstaande hoor. Die van mij liep ook altijd netjes op. Zou zeggen het weekend! Veel klusplezier alvast hahah.

@NH dan zit die er aan te komen! Wel fijn dat je nu niet zo'n hele lange cyclus hebt als de vorige maand. Hopelijk gaat de teunisbloem toch een beetje zn werk doen.
Na mn lading bruin oud bloed van gister niks meer gehad. Was 1 tampon vol en daarna klaar. Af en toen wel echt wat steken als bij de menstruatie. Iedere keer weer andere dingen die je voelt haha. En durf ook gewoon niet te hopen. Iedere maand zeg ik weer, nee pin je er niet op vast. Het is niet gelukt. Anders is de teleurstelling des te groter. 1 voordeel als het deze maand weer niet is gelukt, dan kan ik met kerst ongegeneerd alles eten wat maar kan. Dan mag het :D!

Terug
Bovenaan