NOD December 2020

Ik lees net op het internet over Fertility een cup die je inbrengt na gemeenschap. Heb me er niet in verdiept maar wellicht een tip voor mensen die er behoefte aan hebben.. 

@linalientje hopelijk is je gevoel goed en loopt je hcg op waardoor je wel een positieve test in handen krijgt!
@sje die ziet er inderdaad al positiever uit! En thanks voor de tip ga eens kijken wat het is. 

@kimmiex dat is wel gek hoor een dag en daarna niks meer. Hopelijk was het toch innesteling dan. Nu je dat zegt mijn nod is 1e kerstdag en dan eten we 's avonds carpaccio en biefstuk, hahaha! Hoe ga je dat als biefstuk dan uitleggen zonder iets te zeggen? Haha. Toch hoop ik op een positief resultaat.
Voor de meiden die het lastig vinden om te kijken of hun ovutest positief is. Ik gebruik deze maand voor het eerst de app premom. Je kan daar speciale tests voor kopen of het doen met bestaande tests (de sticks). Hier maak je dan iedere dag een foto van en dan verteld de app je de ratio tussen het controle streepje en het test streepje. Boven de 1 is positief en eronder negatief. Echt super handig want soms is het verschil lastig zichtbaar! Ook vul ik daar m'n temp in waardoor je 2 curves krijgt. 

@CJS  ja oeps dat wordt een lastige. En iets anders bedenken kan niet? Als voorgerecht? Biefstuk kan je altijd nog doorbakken. Of je moet niet zelf koken, dan wordt het even wat verzinnen.  

Ik merk aan van alles dat in weer ongesteld ga worden hoor. Zou 4/6 dagen te vroeg zijn. Vanmorgen beetje bloed, dus zal vandaag wel doorzetten. was een heel rare cyclus dit keer. Jammer, Balen, maarja! Op naar de volgende ronde maar weer! :) 
Laat jullie wel even weten als het door heeft gezet

Zijn er nog dames die vandaag gaan testen??
@feyre kimmieX staat er bij mij nog steeds niet tussen heb jij enig idee hoe dat kan??

@MamaJoJu ik herken je verhaal wel hoor!
Na mijn laatste miskraam is mijn cyclus en menstruatie ook compleet anders. Dit was de eerste maanden steeds anders, dus dat gaf mij ook veel onzekerheid.
Ondertussen heeft het zich weer gestabiliseerd, maar is alsnog heel anders dan voor de miskraam. Ik heb zelf wel baat gehad bij ostheopathie en homeopathie, maar kan me voorstellen dat acupunctuur ook veel kan helpen! 
Fingers crossed!

Sje dat is zo'n menateuatie cup die je na de seks in brengt zodat hrt zaad binnen blijft. Als je lang genoeg gekantelt blijf liggen heb je hetzelfde effect ?
CJS klopt ja die app heb ik ook wel is gebruikt. Erg handig als je het niet zeker weet, gelukkig is die van mij niet te missen hahaha.
Floor heel raar. Miss het hele bestand even verwijderen uit je drive en hem opnieuw openen? Ze staat er echt in ? ben er gister niet aan toe gekomen nieuwe foto the uploaden dus dat lrobeer ik zo ff
MamaJoJu ja wel lastig maar gelukkig blijft je LF stabiel en dat is wel fijn. Hopelijk heb je snel weer een stabiele cyclus

Hier ook hetzelfde antwoord;) 

Hier nu 11 DPO en heb mij weer weten te bedwingen qua testen. Snel plassen voordat ik naar de test grijp Ik verwacht zondag of uiterlijk maandag mijn menstruatie. Cyclus wisselt nog wel een beetje, afgelopen keren was het 25,29,29,25,29,26,29 dagen en vandaag zit ik op dag 27.

[quote quote=10385444]Ik lees net op het internet over Fertility een cup die je inbrengt na gemeenschap. Heb me er niet in verdiept maar wellicht een tip voor mensen die er behoefte aan hebben..[/quote]
Daar had ik deze week ook al over gelezen. Klinkt wel interessant. Maar ik ga eerst nog paar maanden zonder proberen. We zijn inmiddels pas net in ronde 2. 

Terug
Bovenaan