NOD December 2020

@kimmieX daar is ie al. Normaal doe ik de roze clearblue er naast maar dit is duidelijk genoeg.? Morgen op dag 30 de eisprong. Gister al gezellig gemaakt. Vanavond ook nog maar eens denk ik. Of beter morgen?Neem jij dan nu nog teunisbloem? Op de dag van de piek of stop je nu al?

Ik snap wat je bedoelt met denken van zal het nu dan toch? Door met het stoppen van de pil had ik ook allerlei verschijnselen. Vaak misselijk in de auto en 's morgens wat weeïg met opstaan. Ik probeerde er niet zo op te letten.

Balen dat je denkt ongesteld te worden ?

@CJS tot 6 weken heb je nog geen contact met de baby dus zal dat niet veel uitmaken toch? Net als de 2 weken na de eisprong alcohol drinken dat komt ook niet bij het vruchtje.

@feyre mijn nod is geen 19/12 maar 2/1 kan je dit aanpassen? Ronde 5 1e kindje

xxNH jaaa daar is die al! Een betere knaltest kan niet haha. Ik zou het gewoon vanavond nog een keer gezellig maken, en morgen en zondag voor de zekerheid ook nog? ga weer duimen voor je! 
Zou mooi zijn als je het nieuwe jaar kan beginnen met een positieve test toch? :D
Tot nu toe niks te bekennen. Behalve weer bruine afscheiding en slijm. Iedere keer het idee alsof er veel uit loopt, maar uit eindelijk niet zo?? Al 3 dagen aardige krampen in mn buik, want ik anders echt pas een dag voor of tijdens de menstruatie heb. Maar nog geen last van gevoelige borsten. Dus geloof er niet zoveel meer in. 
Natuurlijk hoop ik nog, maar mijn lijf heeft me vaak zat al voor de gek houden. 

@senk hoop dat het bij mij ook stabiliseert. Wel fijn om te lezen hoe dat bij anderen is gegaan

@kimmiex je maakt het wel spannend, nog geen testdrang?

Gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test!
Ik was aan aantal dagen even van dit forum, ik kreeg mijn menstruatie 2 dagen eerder deze maand, dus een LF van 11 dagen. Sinds vandaag gelukkig geen menstruatie meer dus op naar een nieuwe ronde:)

Oke, en nu is het voor mij een beetje spannend. Ik heb vandaag een beetje eiwit achtige afscheiding dus hoogstwaarschijnlijk m'n eisprong. Moeten we nu direct gemeenschap hebben of kan dat ook vanavond? Wat is het verstandigste? Iemand die dit weet? 

Terug
Bovenaan