NOD December 2020

Tnx allemaal het wordt wel spannend ? ene kant neig ik om evt morgen te testen andere kant denk ik ach dan kan je ook nog wel ff wachten, en nee niet voor NOD testen dat deed je niet meer ? Ik voel ook echt niks gewoon ? heb alleen zowat de helendag door honger en moe ook al slaap ik nu echt niet slecht meer gezien me zoontje nu langer slaapt (wel met rommel moment om 6 uur of 5 uur) daarentegen ik ga vannacht op wacht dus ook een kans dat ik bij een bevalling zit wn dan kan ik niet eens testen ?

Ik denk toch dat m'n eisprong nog niet geweest is...
Vandaag toch ineens meer afscheiding zoals het normaal rondom m'n eisprong is.
Ik was er al niet helemaal van overtuigd dat hij begin vd week gesprongen was omdat m'n baarmoederslijm niet zo duidelijk was toen... zou het dan toch nog komen?!

Gelukkig al de hele week om de dag gezellig gemaakt... gaan we dan nog maar even mee door aankomende week hahah

Zijn er meer mensen die alleen op basis van baarmoederslijm en app doen? Of gebruikt iedereen hier ovu tests?

@feyre klinkt voor nu wel goed allemaal. Heel hard duimen! Haha dat maakt wel het geduld opbrengen wat makkelijker. 

Liefs van ik heb deze maand ovu teaten gebruikt lm te zien hoe de oiek staat met me temp verhoging. Verder kan ik niks zien uit mijn afscheiding dus ik temp eigenlijk alleen. Me app klopt altijd overigens
CJS maakt het idd wel makkelijker maar als me temp morgen nog 37.2 of hoger is ga ik het wel moeilijk krijgen met niet testen ?

CJS bij mij gaat die altijd dezelfde dag omlaag. Dus wisselt per persoon dan :)
Als je het zelf bij gaat houden ga je daar vast een patroon in zien

Terug
Bovenaan