NOD December 2020

@feyre nog 2 spannende ochtenden dan! Ik duim voor je!
@kimmie ben benieuwd wat het bij mij doet. Deze maand voor het eerst temp gemeten.

@Liefs van: oehh, nu ga ik ook twijfelen door jou haha. Heb donderdag m'n piek gehad, vrijdag nam die af en daarna niet meer getest. Heb vandaag wel 's avonds een onwijs misselijk gevoel gehad. Misschien was dat m'n eisprong wel. (Haha, hoe gek kun je jezelf maken)

@kimmiex:

Sje het meer om teleurstelling te voorkomen. Daarnaast bij me zoontje testte ik op NOD heel licht positief, dus kans dat voor nod iets te zien is is klein
Vanmorgen wel weer 37.2 (niet opgeroepen voor werk tot zover) heb het ook echt warm ? morgen weet ik zeker hoe en wat. Morgen zou me temp zakken als ik ongesteld zou worden

Dag dames,

Ben ik nou gek of zie ik een lichte teststreep? Ben nu 6 dagen overtijd maar 2 dagen geleden testte ik negatief.

@ocean ik zie hem ook Hoor gefeliciteerd!
@feyre dan gaan de komende 24 uur lang duren hihi 
hier blijft de temp tot nu toe constant. Mag een verschil van 0.05 tussen zitten maar dat is het ook. 

@ocean  jazeker! Ik zie hem ook hoor!! Gefeliciteerd!❤

@feyre als je temperatuur morgen nog hoog is. Ga je dan testen? Of wacht je nog even op woensdag?

@sje meid hou op! Haha. Ik word gewoon echt gek. Gister dus een lading bloed (dacht ik) bij afvegen 2 flinke vegen helder bloed. Dus even huilen, wandelen en weer door. Na 3 uur tampon verwisseld, en zat er weer alleen maar bruin bloed aan. Hoe kan je geduld op de proef gestelt worden zeg. Tot 2 keer toe denken dat je ongesteld bent geworden, en het maar niet doorzet. Dus ben er wel klaar mee haha.
https://www.mupload.nl/img/ln9vc3.jpg
Test nog steeds negatief. Maar moet ook nog tot woensdag. Dan zou mijn NOD zijn. 
Dus we wachten maar weer af. Wat een hel haha.
En het zou bij jou zomaar kunnen @sje, dat gister toch wel je eisprong is geweest. Het is niet bewezen dat bij iedereen de eisprong binnen 24-48 uur springt. Dus het zou ook zomaar gister geweest zijn:) nu het wachtbankje op. Spannend!!

Terug
Bovenaan