NOD December 2020

Ocean ik zie hem ook hoor net als de rest. Gefeliciteerd!
Kimmiex ik durf het niet te zeggen ? het kan ook zomaar zijn dat het een keer een dag langer is bijv. Gezien me LF wel is schommelde tussen 11 en 12, dus zou ook zomaar pas woensdag kunnen zakken. 
CJS ja vreselijk is het alweer bedtijd? ?

Ik werd vannacht om 3 uur wakker omdat ik een hele harde soort 'plop' en een steek voelde in m'n buik. Het duurde maar een halve seconde maar voelde heel scherp, ter hoogte van m'n baarmoeder. Kent iemand dit ?? Ik zit op 6 DPO

@LotteLot nee, ik ken het niet.  Spannend!
Nou, manlief zei vanochtend zullen we toch maar vandaag testen i.p.v. morgen? Dus hop, test 3 deze ronde, 2 dagen overtijd, negatief....?
Waar blijft die menstruatie dan??? Heb altijd dezelfde cyclus. En bij mn vorige zwangerschap testte ik voor mijn NOD positief.
Heeeeel frustrerend. Zo even gelucht,  nu kan ik er vast weer tegenaan vandaag.?

MamavanN- je lichaam kan je heel erg in de maling nemen. het kan dus zomaar zijn omdat je zo graag wilt dat je cyclus een keer afwijkt

@feyre hahaha biiiijjjjna! ? ik wil deze week ook gewoon overslaan. Sta er nuchterder in dan normaal, zie namelijk niet gebeuren dat het gelukt is en toch dat kleine beetje hoop.. 
@dopje gefeliciteerd!!! Had je neus het toch goed! ?
@mamavanN balen zeg.. gek hé hoe je lichaam je soms in de maling kan nemen.. hopelijk snel meer duidelijkheid voor je door het doorbreken van je ms of toch die positieve test.. 

Terug
Bovenaan