NOD December 2020

Dopje gefeliciteerd! Heel fijn. Ik zou ook wel gelijk een dikke streep willen ? van dat turen wordt je zo onzeker haha
CJS herkenbaar hoor. Is pas ronde 2 dus ga nergens van uit maar de hoop is er wel
Ik heb echt continue honger en net vond ik de koffie ook stinken en rook ik het van een km ver ? stomme symptomen haha

Gefeliciteerd Dopje
Feyre: even wat vragen als dat mag. Zaterdag is de bloeding begonnen, helder rood. Uiteindelijk die dag niet heel veel bloed verloren (minder als mijn menstruatie) gister voornamelijk donkerrood slijm verloren. Vandaag is het nog gemakkelijk op te vangen op een inlegkruisje. Helemaal nergens last van, geen pijn geen krampje. Kan ik dit nog verwachten of kan het zijn dat het blijft bij dit? In mijn gedachten gaat een mk toch gepaard met veel bloed en krampen omdat de baarmoeder samen trekt.. 

MamavanLoesje een mk gaat iig gepaard met krampen en bloedverlies kan meer zijn. Bij mijn mk was het iets heftiger, 1 dag en na 4 dagen totaal alweer klaar. Dus dit kan verschillen. Heb je nog een test gedaan? Want als ik het zo lees kan het ook een tussentijdse bloeding zijn geweest. was je een stolsel verloren?  Ik verloor ook bloed gedurende me zwangerschap helder rood niet extreem veel maar geen krampen, zelfs 1 keer met lleine stolsels. Erna roze nog dag of 2 en weer klaar

Niet meer getest. Zal ik morgen weer gaan doen. 
het is nu oud bloed, en alleen met afvegen wat zichtbaar. Het is zo goed als klaar. 
1 of 2 kleine stolsels. 
morgen even afwachten met de test. 
dank voor je antwoord. 

MamavanLoesje ok nou blijf voor jezelf denken dat het wel een mk is want dat kan ofc ook. Maar test zeker ff. Ik zou voor mezelf wel graag willen zien dat ie weer helemaal wit is dan voor een volgende ronde zeg maar en als hij donkerder is zou ik fewoon direct de vlk bellen en het verhaal doen

Ik heb mijn forumnaam veranderd van KarinWerf naar herfstbaby. Misschien geeft het gelukt ?
Ik ga door naar het januari topic helaas ? doorbraak bloeding identiek aan die van vorige maand, dus die gaat over ik mijn menstruatie.  Hopelijk volgen er hier nog een hoop positieve testen en sluiten jullie het jaar mooi af! 

Terug
Bovenaan