NOD December 2020

drukte per ongeluk al op send, dan maar in 2 berichten : )
@kimmiex ah jeetje jij hebt wel echt een hele verwarrende cyclus deze ronde. Hopelijk uiteindelijk alsnog met een mooi resultaat.
@herfstbaby he balen! Succes voor de volgende ronde.
pffff hier 1 dag voor NOD en dacht vandaag echt een paar op het werk, nou hier komt me ms, maar tot nu toe gelukkig nog niet. 

Hee.
Vandaag hier waterige afscheiding. Is dit dsn voortekenen van eisprong? Ik zit op cyclus dag 19 dus het zou wel mogelijk zijn :)
Ik doe nog zonder ovutesten omdat dit nu 2e ronde is. En ook afwachten of cyclus deze maand wat korter wordt dan 49/ 47 dagen.
Misschien dan voor zekerheid straks maar gezellig maken :)
Groetjes! 

@krokuzkelly het is vooral kleverig slijm waar je draden van kan trekken. Zou wel mooi zijn als het inderdaad je ei is! 

@herfstbaby balen zeg! Hopelijk snel wel geluk! 

hier net in de supermarkt gigantische last van m'n rechteronderbuik, richting m'n lies. Wilde op dat moment eigenlijk op bed liggen met een kruik zulke steken. Lijkt nu weer weg. Ook behoorlijke last van darmen en winderigheid.
toch kan ik niet meer denken dan; het zal toch wel weer niet! Beetje zelfbescherming denk ik! 

@feyre dopje en ocean staan nog helemaal niet op het lijstje kan dat kloppen of staan ze er bij jou wel tussen zoals bij kimmieX??Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik geen verschil aan mijn afscheiding zie gedurende mijn cyclus?

Terug
Bovenaan