NOD December 2020

Klopt Floor ik zet niemand erop zonder dat ze aangeven erop te willen. sommige droppen binnen en laten dan nooit meer wat van ze horen. dus zet ze er echt pas bij als ze het aangeven. ik heb verder ook geen info van ze gezien dus dan heeft het niet veel zin ze uberhaupt erbioj te zetten xD

Hoi meiden,
In het kader van: al even stil geweest waar Floor en Feyre het over hadden, maar hier ben ik weer ?
Gekke en drukke tijden achter de rug dus even geen tijd gehad het forum te checken. Hoop gebeurd lees ik wel! 
Wij kregen vorige week vrijdag te horen dat bij mij alles goed is n.a.v. het HSG onderzoek. Alleen helaas was de uitslag van het semenonderzoek van mijn vriend niet goed. Nog wel goed genoeg om nu te starten met IUI. Ik was al even onderweg in mijn cyclus, vanmorgen een knal positieve ovu test.. dus maar gelijk de poli gebeld. Morgen is dan ook de eerste poging IUI indien het semen er dan nog steeds goed genoeg voor is. ? we gaan t weer beleven allemaal! Hopelijk hier nog wat mooie positieve testen zo voor het einde van dit bizarre jaar!

@xlousx bij mijn man is het zelfs te slecht voor IUI bij mij hadden ze het over ICSI weet iemand wat het verschil is of is dat een hele domme vraag??

@krokuzzkelly zou goed kunnen hoor! Ik heb dat ook vaak en dan niet persee draden trekken hoor.

Deze maand is het wat meer zoeken voor mij maar ook die waterige afscheiding kwam weer voorbij! Doe ook geen ovu testen nu nog.

Spannend allemaal zeg succes dames die komende dagen mogen testen! Ik kom er nu een beetje in met de namen van iedereen in combinatie met het documentje van de NOD en resultaten. Leuk!

Balen voor iedereen die weer een ronde langer door moet.

liefsvan, ah oke voor jou ook nog alles 'nieuw' 
Ik wilde vanavond gezellige avond ervan maken. Toen ik zei dat ik ging douchen en na die tijd op hem ging liggen wachten, kreeg ik als antwoord: ik ben moe van het werken vandaag.... Daar gaat mijn gezellig momentje (ik heb niet verteld dat ik eventueel mijn ei heb) dan voelt het voor vriendlief ook meer als verplicht 

Floor ICSI staat ongeveer gelijk aan IVF alleen is ICSI bij de mannelijke afwijking. Bij IVF worden meerdere zaadjes bij de eitjes gedaan en dringen zelf binnen.bij ICSI wordt per eitje een goede zaadcel gekozen en die injecteren ze in het eitje. Het hoeft in dit geval dus niet zelf wat te doen omdat het zaad kwaliteit minder is. En deze wordt dan terug geplaatst.
XlousX dat zal ff schrikken zijn. Gelukkig wel goed kwaliteit tot zover ? dat je snel geholpen kan worden en dus snel zwanger bent

Terug
Bovenaan