NOD December 2020

Wauw dopje, gefeliciteerd! 

ik heb zo'n voorgevoel dat het bij mij niet gelukt gaat zijn deze maand. Ik weet niet precies waarom, maar heb er maar weinig vertrouwen in.. vrijdag is mijn NOD, dus weet natuurlijk nog niks tot dan.. afwachten nog maar even 

Hallo allemaal, 
Een positieve test voor Dopje, gefeliciteerd! 
Ik wacht maar en wacht maar... wat is 31 december nog ver weg!
Heb het inmiddels helemaal uitgeplozen mrt google en youtube van bevruchting tot innesteling en verder.. ik denk dat het deze maand bij mij wel goed zit! De bevruchte eicel is nu onderweg naar mijn baarmoederwand zodat het zich eind deze week kan innesteling. Ondertussen vieren we kerst heel anders dan gepland helaas en zonder cadeautjes want die zijn waarschijnlijk nog onderweg door de drukte bij de pakketberzorgers. Na kerst zijn we een paar dagen vrij en op 31 december gaan we positief knallend dit gekke jaar uit en het nieuwe jaar zwanger in! 

[quote quote=10386826]
Hallo allemaal,
Een positieve test voor Dopje, gefeliciteerd!
Ik wacht maar en wacht maar… wat is 31 december nog ver weg!
Heb het inmiddels helemaal uitgeplozen mrt google en youtube van bevruchting tot innesteling en verder.. ik denk dat het deze maand bij mij wel goed zit! De bevruchte eicel is nu onderweg naar mijn baarmoederwand zodat het zich eind deze week kan innesteling. Ondertussen vieren we kerst heel anders dan gepland helaas en zonder cadeautjes want die zijn waarschijnlijk nog onderweg door de drukte bij de pakketberzorgers. Na kerst zijn we een paar dagen vrij en op 31 december gaan we positief knallend dit gekke jaar uit en het nieuwe jaar zwanger in! [/quote]
Same here! ? Ik doe mee 

Hoi allemaal!
ik ben niet heel actief meer hier, maar ook mijn NOD is deze december tussen kerst & oud &nieuw in! 
Dit is onze eerste bewuste ronde, vorige cyclus zo halverwege besloten er weer voor te gaan en toen net de eisprong gemist volgens mij.

gefeliciteerd voor degene die al een positieve test hebben deze maand!!
We hebben al een kindje van 1 jaar, maar ik merk nu al dat ik er weer net zoveel mee bezig ben als toen wij van de eerste zwanger wilde worden. Zo spannend (en frustrerend haha)! 
Ik gebruik ovulatietesten maar die werken bij mij niet optimaal (ik kan de LH piek niet echt vinden..... irritant!) 
Cyclus is tussen de 29 & 33 dagen geweest de afgelopen maanden na de borstvoeding dus zou wel denken de eisprong nu gehad te hebben, maar volgens de testen dus niet.... het is weer afwachten! 

ik lees graag met jullie mee en wie weet word ik wel weer wat actiever hier!:)

Veerveer welkom  als je op het lijstje wilt mag ik dan een ronde en nod? 2e kindje neem ik aan? ? wat betreft je ovu testen. Welke gebruik je? Normale werken bij mij ook niet goed ik gebeuikt de extra gevoelige van 2besure en die zijn echt top!

@xlousx wat spannend zeg! Hopelijk is het goed genoeg en kan het doorgaan vandaag! 

@krokuzkelly wel verstandig dat je niks hebt gezegd. Ik had het vorige ronde wel gedaan en toen voelde het echt als een moetje zo niet leuk! Dus deze maand lekker niks gezegd. Wel balen natuurlijk! Hopelijk dat je ei toch eerder was dan!

@jette de moed niet volledig opgeven je hebt nog een aantal dagen te gaan.

@sje haha het wachtbankje duurt altijd lang. Al vond ik hem dit keer sneller gaan dan andere maanden maar dat komt door de drukte van de feestmaand denk ik. Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat is wel een gek idee dat je nu nog niks weet en dan misschien zwanger het nieuwe jaar ingaat. 

@veerveer wat feyre zegt misschien andere testen proberen?

@feyre hoe was je temp vanmorgen??

Hier heel onrustig geslapen. Slecht in slaap komen, wild dromen en veel wakker. Liggen zweten ook en krampen in onderbuik. M’n darmen maken er een feestje van. Met wat steken hier en daar. Kan natuurlijk vanalles zijn dus ga niet uit van symptomen. Gister was m’n temp 37.09 en vandaag weer 37.12. Dat laatste is hij de 3 dagen ervoor ook geweest. Is een dip van 0.03/0.04 te weinig voor een innestelingsdip? 

Feyre en hoe was je temperatuur vandaag?
Floor Spannend, vandaag je NOD. Ga je testen?
Ik ben vanmorgen met me slaperige hoofd naar de wc gegaan zonder een test mee te nemen, dus wacht nu denk tot morgen.

@little sunflower haha dat is wel jammer, maar morgen heb je misschien wel een nog zekerder resultaat. Heb je zelf enig idee of het raak kan zijn?

Terug
Bovenaan