NOD December 2020

Toen we gisteravond naar bed gingen merkte hij aan mij dat ik teleurgesteld was dat hij moe was, toen vroeg hij nog; of was het vandaag de dag. Ik zei misschien wel. Daar was het bij gebleven en we zijn gaan slapen. Hij was wel moe van het werken die dag.
Misschien vanavond nog maar een kansje wagen :)
Iedereen fijne dag!

CJS dit kan zeker een innesteling dip zijn geweest. Ik zat op 37.1 en 1 dag op 37 dit was mijn dip. Toen weer 37.1 erna 3 dagen 37.2. Vanmorgen was me temp dus 37.4 dus nog eens extra gestegen.
KrokuzzzKelly jammer hopelijk lukt bet vandaag dan. Dit zijn je beste kansen zou zonde dat het verspild wordt door moe zijn
little sunflower 37.4 dua nog eens extra 0.2 gestegen. Haha hier liggen de testen in de badkamer ? kan ik ze niet vergeten ?

@feyre spannend hoor!! Nog eens 0.2 omhoog. Dat was een fijn gevoel zeker. Anders zou die gezakt moeten zijn vandaag toch? 
Wanneer wil je gaan testen? Jij hebt ook morgen je NOD toch? 

@korkuzzzkelly heel herkenbaar. Je gaat zelf dat echt niet fijn slapen. Probeer er over te praten met je vriend. En als je weet dat het 'de dag is. Probeer het wat eerder bij hem aan te geven. Dan heb je wat meer tijd ipv dat je in bed ligt al. Ik kwam er ook altijd savonds laat pas mee. Hopelijk kan je het vandaag nog even gezellig maken.

Wat een rommeltje deze ronde zeg. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Nog steeds spotting. (Dag8) Vanmorgen leek dr afscheding een stuk wateriger te zijn. Maar dat zegt bij mij niks. Vaker gehad. Temperatuur ook nog op 36.9. Dus we wachten maar weer af. 
Zijn er die morgen gaan testen? 

@littleSunflower ik ga donderdag 15dpo een testje doen dan weet ik zeker dat ik al ongesteld had moeten worden en echt overtijd ben?meestal begint het bij mij met oud bruin bloed of een paar rode veegjes @feyre bedankt voor de uitleg!?

@cjs, ik heb geen idee of het raak is. Hoop het natuurlijk van wel. Gisteren had ik echt flinke krampen en was overtuigd dat me ms kwam, maar tot nu toe niet. Dus mischien was het toch iets anders. 

@Feyre oh spannend dat de temp nog meer omhoog gegaan is! Ga je morgen gelijk testen of je wacht tot je echt overtijd bent?
@kimmiex hier nog niet zeker of ik morgen test. Volgens de app is me NOD vandaag, maar heb geen ovu testen gedaan, dus kan ook zijn dat het pas morgen of overmorgen is.

Kimmiex en little sunflower morgen is de NOD dus dan officieel over tijd ? mijn temp had idd moeten zakken vandaag als ik morgen ongeateld zou worden. Hij is dus juist hoger en dit is over het algemeen wel goed nieuws. Ik ga dus idd morgen testen

@feyre benieuwd wat er de komende dagen met m'n temperatuur gebeurd.. we gaan het zien. Bij jou wel super chill dat het nog verder gestegen is! Is natuurlijk wel een goed teken. 

@kimmie jeetje zeg je geduld wordt zo wel op de proef gesteld.. 

@little sunflower is natuurlijk ook lastig te zeggen maar misschien dat je al veel symptomen had waardoor je het kon denken.. spannende dagen nog even..

Terug
Bovenaan