NOD December 2020

@Feyre: thnx! Ik kwam er via Google niet helemaal uit wat nou het verschil was. Nu snap ik het. Spannend deze dagen voor jou. ?
Behandeling heb ik nu achter de rug. Het aantal was nog genoeg om door te zetten. Beweeglijkheid was zelfs veel beter dan eerdere tests. Nu 2 weken wachten. Volgens app zou NOD 8-1 zijn, maar mag van zkh vanaf 5e testen. Gelukkig hoop afleiding in deze dagen.

XLousX ik ga morgen testen. Als het positief is test ik donderdag weer en een CB die gaat onder de boom ? hoop zo dat hrt raak is. Zou leuk cadeautje zijn.
En voor jou nu ook spannend dus. Fijn dat bewegelijkheid zelfs beter was! Hopelijk een positieve test 5 jan!

Xlousx wat fijn dat het toch kon! Hopelijk een positieve test in januari. 

@feyre spannend hoor! Hopelijk krijg je het mooie kerstcadeautje! 

@mamavanloesje succes met de volgende ronde! Hopelijk is het snel weer raak!

Dag dames,
Wat veel positief nieuw en halaas ook minder nieuws....?
Zelf zit ik op het wacht bankje voor de eerste keer en merk nu al dat het lastig is? lekker nieuwschierig in wat er evt in mn buik afspeelt. Gister en vandaag heb ik wat krampjes gevoeld rondn eierstok naar beneden en nu alleen beneden ook werd ik gister emotineel om niets slaat echt nergens op en mn darmen slaan flink ophol? . Dan ga ik me dan toch denken zal het echt?... Ik weet niet of er duidelijk iets aan de afscheiding is te zien? Of wat gebeurt er als ik alsnog ongesteld word? Zelf Ben ik natuurlijk 7 1/2 jaar niet geweest en heb ik echt geen benul ? Ik ben benieuwd

@Feyre
Wil wel op het lijstje hoor!
2e kindje inderdaad, ronde 1 en zet NOD maar op 30-12. (Cyclus is tussen 29
en 33 dagen steeds dus heb een gemiddelde genomen haha)
Ik gebruik nu de sensitest gevoelige, maar stap wel over op die van 2besure als volgende ronde eventueel weer zo onduidelijk zou zijn. Maak deze wel even op eerst haha. Denk vandaag nog testen en dan stop ik, dag 24 inmiddels en ben al 10 dagen aan het testen, dus ik heb hem gemist of gewoon geen hoge piek!

wat is het toch spannend he..... je leest de hoop en spanning in alle berichtjes hier terug vind ik! Ik denk ook weer erg terug aan vorige keer en hoe alles toen was en ik mij voelde haha..... vergelijken is ook zo slecht eigenlijk?

Terug
Bovenaan