Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kimmiex, ik weet dus nog niet zeker wanneer 'de dag' van mijn ei is. Omdat de vorige 2 cyclussen rond de 47 dagen zaten. Kan het zijn dat deze cyclus ook langer duurt (zit nu op cyclus dag 18) maar aan de hand van mijn afscheiding gisteren dacht ik, oke zal dan nu mijn ei zijn, omdat het dus heel waterig is. Dan maakt het lastig om dagen van te voren aan te kondigen bij mijn vriend als ik zelf nog niet zoveel inzicht heb...
Maar vanavond willen we wel klussen dus wie weet is alsnog het goede moment ?
Helaas vanmiddag en net oud bruin bloed verloren dus ik ga ook niet meer hopen op een innesteling ik ga nu gewoon van het ergste uit?voor de dames die nog op het wachtbankje zitten heel veel succes?
LautjeF klopt ik heb hem aangepast
Ik ben vandaag ingezet voor nog 3 dagen zorg bij een tweeling. Ook weer is leuk, komt ook niet heel veel voor. Gaan de dagen iig hopelijk snel ?
@Floor wat balen weer.
Ik lees nog steeds mee hoor. Helaas nog niks te melden. 4 dagen overtijd inmiddels. Grrrr waar blijft die menstruatie? Als er donderdag nog steeds niks is dan nog maar een keer testen?
@krokuzzzkelly
Ik weet niet hoe het bij de andere dames is, maar als de afscheiding heel waterig is, is dat bij mij juist na de eisprong. Voor de eisprong is het hele doorzichtige plak, waar je lange draden van kan trekken