NOD December 2020

[quote quote=10387186]@krokuzzzkelly Ik weet niet hoe het bij de andere dames is, maar als de afscheiding heel waterig is, is dat bij mij juist na de eisprong. Voor de eisprong is het hele doorzichtige plak, waar je lange draden van kan trekken[/quote]
Oke dat is handig om te weten. Ik probeer namelijk nog inzicht te krijgen in de afscheiding. Ik doe namelijk eerst nog zonder ovutesten. Van het weekend was het wel wat dikker. (Dat draden trekken heb ik nog niet gedaan..)Misschien toch wel op het juiste moment seks gehad ? 

@krokuzzzkelly dan zou dan misschien je ei geweest kunnen zijn ja. Je kan je even inlezen over de verschillende fases van je afscheiding. Dan is het voor jezelf ook duidelijk en weet je waar je op moet letten:)

@feyre gefeliciteerd! Dat is zeker wel een lijntje! 

hier is de temp weer gedaald naar 37.06 dus ik gok op een ongesteldheid einde van de week.. 

@Feyre wauw!!! Gefeliciteerd ❤ die kan mooi onder de kerstboom. Een beter kerstcadeau kan je niet wensen.

Hier vanmorgen de temperatuur gedaald, en lijk nu toch echt ongesteld te zijn geworden en het door te zetten. 8 dagen flinke spotting voor niks. Hopelijk niet iedere maand zo. Daar gaat mn kerstwens haha

Terug
Bovenaan