NOD december 2022

Hallo allemaal,
Hopelijk maken jullie het allemaal goed deze dagen. Zijn weer spannende tijden voor iedereen. Volgende week dinsdag mijn NOD en probeer ook heel hard geen vroege test te gaan doen. Ik merk op dit moment eigenlijk ook vrijwel niks qua klachten (hou me er maar aan vast dat ik bij mijn oudste er pas na 3 maanden achter kwam dat ik zwanger was, had toen ook geen klachten) maar moet zeggen dat ik emotioneel lichtelijk instabiel ben?ik ben moe en chagrijnig en moet om alles huilen haha. Misschien maken de hormonen me gek. Ik duim natuurlijk dat het gewoon raak mag zijn deze maand, aan onze inzet zal het niet liggen?
 
@gebruiker 181 nog getest vandaag? Zou aan de vroege kant kunnen zijn hoor als maandag pas je dpo is.
Balen @Keira! Laat december een goede maand zijn!
@panda heb vertrouwen! Het is al 2 keer eerder gelukt toch? En hier vanmiddag opgeblazen gevoel even en het idee ongesteld te moeten worden maar goed pas 5dpo. 
Ik had vanmiddga ook even hele kleine mini steekjes, anders dan innesteling, dat zou ook te vroeg zijn.
@Kaat vervelend die spanning! Moeilijk hè iets loslaten als je iets echt graag wil. Ik heb het ook geprobeerd om los te laten, niet mee bezig te zijn maar dat lukt me niet, werd ik alleen maar meer gestresst en verdrietiger van dus ik ben er wel lekker mee bezig en hierdoor zit ik veel beter in m'n vel! Weet niet of dit volgende menstruatie zo blijft hoor.
@magzie vervelend dat je overal om moet huilen. We gaan voor 20 positieve testen deze maand!
Laat het maar gauw volgende week zijn!
 
Momenteel dag 28 in mijn cyclus. NOD zou normaal gezien tussen 6 en 8 december liggen (gebaseerd op cyclus tussen 33 en 35 dagen). Meestal duurt mijn cyclus tussen 32  à 34 dagen, maar heel soms duurt ze ook maar 28 dagen.
Vandaag voelt het aan alsof mijn menstruatie er zit aan te komen, maar voel me ook een beetje misselijk. Of misschien zit dat laatste tussen mijn twee oren... ?
Heel verwarrend en frustrerend allemaal! Ga nog wachten met testen tot er wat meer zekerheid is.
 
Bolleke ik voel met je mee! Ik ben vandaag ook één brok frustratie.. zou inderdaad dan nog even wachten. Zou zonde zijn als je te vroeg test.
Gister riep ik nog zou wel eens zwanger kunnen zijn. Nou daar denkt mijn brein vandaag heeeel anders over.
Moed is mij weer in de schoenen gezakt. Vraag mij niet waarom want er is nog niet echt een reden voor. Ik heb gewoon zo het gevoel dat het mij niet gegund is ofzo.. 
Gister wat lichte pijn in mijn borsten voor het slapen gaan maar dat is nu weer weg..?
 
@Klavertjes, echt fijn dat het jou lukt om het lekker een beetje los te laten. Ik heb een beetje hetzelfde als TMAAM, ermee bezig zijn helpt me er toch ook wel weer ergens doorheen. Hopelijk zijn die lichte pijnen alleen maar tekenen van dat je juist zwanger bent en probeer je jezelf nu een beetje te beschermen.
@ Noenoe ik had ook echt vlagen van misselijkheid al 3 of 4 dpo de vorige keer dat ik zwanger was, het kan...... spannend!! 
Ik heb dus zojuist mijn LH-piek gespot en voel mij ineens 10 x beter. Vrouwelijke hormonen zijn echt apart. Hoop gewoon dat ik dit gevoel nu eens vast kan houden, maarja dat zeg ik elke maand haha. We gaan het zien, fingers crossed! 
 
Nou @panda dit is gewoon eng!! Ik had net ook echt een witte(tegen geel aan) dikke klodder, sorry voor de tmi! Maar schrok me rot. Gister die steekjes.. Oe raap mij maar op, nog 10 dagen te gaan! Suuuper ?
 
TMAAM en Panda ik duim voor jullie!
Mijn hoop kan weer in de koelkast... Net beetje spotting en wat bloederige slijm sliertjes rond mijn baarmoeder mond. Net als de afgelopen cyclus dagen voor nod.
Ik ga denk ik even lekker aan de wijn met de feestdagen en zien we het daarna wel weer...?
 
Terug
Bovenaan