NOD december 2022

Dank je wel dames. Vanmorgen weer getest en nu weer wat duidelijker. Nu is het streepje echt roze zeg maar. Nog wel wat licht! Kan het niet laten om toch even door te testen nog. Zit nu rond mijn NOD. 
Ik duim voor de andere dames. Ik voelde vrijdag ook wat van die steekjes. Denk dat dat misschien de innesteling was? Vind zondag dan een positieve test wel vroeg,.. of kan dat wel?
 
Nvlinder: Aah wat kut zeg!! :(
Zazoutwee: Wauw gefeliciteerd!! :) Weet niet met welke test je getest hebt? Kruidvat 2v5 wordt snel positief!
Keira: Oehh spannend, vandaag al getest?!
Klavertjes: Zondag schiet al op!! Hopelijk geen spotting deze keer. Vanaf morgen/donderdag wordt het dus spannend!
TMAAM; ovulatietesten gebruikt of duidelijk eisprong gevoeld? 
Tja hoe het hier gaat.. Ik denk dat ik dus vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad heb, maar zeker weten doe ik het niet. Ik had vorige week woensdag/donderdag wel dat doorzichtige rekbare slijm, vrijdag wat last van mijn buik.. Maar vanaf zondag dus ook weer met vlagen last onderin mijn buik, dus niet meer zozeer links. Paar dagen geen afscheiding terwijl ik het gevoel had dat er iets uitliep (iew! Sorry!) en sinds vandaag wat meer witte afscheiding.. Hmm.. En heb dus sinds vandaag last van mijn rug (maar ook wel een druk weekend gehad). Ik zit nu denk ik dan op 3/4DPO (maar zeker weten doe ik het niet). Maar af en toe net het gevoel alsof ik nu al ongesteld moet worden, heel raar!! Merk ook dat ik elke keer bang ben als ik naar de wc ga. Nou dit gaat een leuke week worden.. Ga nog steeds ervanuit dat maandag 5 dec mijn NOD is
 
 
Keira: 29 nov
Nvlinder: 29 nov   :(
Klavertjes: 5 dec
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec
Anirbas: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec?
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Minimin:
Danielle:
 
Keira: 29 nov
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec
Anirbas: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec?
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Minimin:
 
Spannenddddd! @klavertjes 
Volgende week heel veel Nod's! ????
@zazou daarom was de test zondag nog licht denk ik? Als je Nod nu ongeveer is kan het prima!
De steekjes die ik voelde voelde niet als een innesteling. Meer hele kleine prikjes of zo.. 
@panda ovulatie testen en die waren heel duidelijk. Volgens mij voel ik mijn eisprong niet. 
Heb jij een korte luteale fase? Ik had ook afgelopen zaterdag wss mijn eisprong dus nu ook zo'n 3dpo maar mijn Nod is pas 11 dec.
Hier sinds vorige menstruatie enorme rugpijn, niet te doen. Fysio zegt ook dat het wss door de vmk komt.
@unwritten wat goed!! Spannend! Kom op eitje! Als je donderdag 1 dec je eisprong hebt, dan is 14 dagen later je Nod op donderdag 15 dec.
 
TMAAM ja ik heb afgelopen 2 rondes die ovulatietesten gebruikt en werd beide keren 10 a 11 dagen na positieve test ongesteld! Vind ik dus ook een beetje spannend of dat geen kwaad kan, maar ja heb 2 kinderen en 3x zwanger geweest in totaal. Alleen geen idee of mijn lf altijd zo kort is (geweest)... Maar als ik daar vanuit ga zou ik maandag ongesteld moeten worden.
Ging net naar de wc. Heel veel wit gelige afscheiding, echt klodders (sorry ?), herkent iemand dit van een aantal dagen na eisprong? 
 
Hoii hoii, lees af en toe hier en daar mee.
als het goed is is mijn NOD ook in december op sint avond hihi.
 
ben nu 8maanden bezig met me vriend om zwanger te worden en ben een jaar van de pil af. 
 
ik wil morgen ochtend een testje doen maar weet het niet zeker... ben zo bang voor een teleurstelling. 
moet wel zeggen afgelopen week rond 6/7 dpo last van krampjes, hoofdpijn en misselijk. 


morgen ben ik 10 dpo volgens het berekenen en me ovu testen.
 
Terug
Bovenaan