NOD december 2022

Succes in de volgende ronde Keira! Panda ik heb dus ook een korte LF. Ook geen idee of dat altijd zo was maar wel 2 kinderen ook hier. Misschien hormoon huishouding overhoop na 2 (3) zwangerschappen, pilgebruik op en af. En bij mij misschien ook leeftijd. Weet niet hoe oud jij bent? Maar 10 dagen schijnt de minimale grens te zijn toch. Daar zou het nog mee moeten lukken. Onder 10 wordt het lastig. Daar hou ik me ook maar aan vast. Mijn LF is 11 zo'n beetje.  
 
Ja 10 schijnt nog oké te zijn, maar toch ben ik liever gemiddeld hahaha. Ik ben 32! Dus wat dat betreft zou het nog allemaal prima moeten lukken mag ik hopen! :O
Verder blijf ik toch een heel zwaar gevoel in mijn buik houden, heel vreemd. Ook een beetje opgeblazen gevoel. Maar voel me ook nog steeds niet helemaal in orde wat betreft dat stomme evenwichtsorgaan... Fijne afleiding de feestdagen maar merk dat het ook super druk is waardoor ik mij dan weer minder goed voel. En het voelt ook echt alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Geen idee of dat een goed teken is, zucht. Ik voel elke maand echt zoveel sinds de vmk, zo irritant. Had ik volgens mij bij mijn eerste 2 zwangerschappen helemaal niet!!! Dus heb alweer weinig vertrouwen.. :( zit nu op 5dpo...
 
@Zazou, gefeliciteerd!!
@Keira, hopelijk mag dec. nog lukken voor je, veel succes weer de volgende ronde!
@Panda, ik herken dat wel, maar dat schijnt normaal te zijn.. een soort van afsluiting van je baarmoedermond om bacteriën tegen te gaan of iets?
Nou... daar ben ik ook weer. Ga nu naar mijn ovulatie toe (tot nu toe allemaal negatieve testen nog) en merk zoveel stress en paniek. Geen idee waar het oppeens vandaan komt. Ik had echt super veel vertrouwen in deze maand, maar dat is oppeens ook weer weg. Zo vervelend al die hormonen. Ik probeer er echt alles aan te doen om zo min mogelijk te stressen. Afleiding, meditatie, sporten... maar toch voel ik spanning haha. Ik wou dat ik het gewoon helemaal kon loslaten. Wil er ook gewoon eigenlijk niet meer mee bezig zijn, maar het gebeurd gewoon. Zo blij als ik uit deze rollercoaster van emoties kan stappen haha. Hoe proberen jullie het los te laten?
Veel NOD's deze volgende week, fingers crossed voor jullie meiden! 
 
Wat balen Keira, succes in de volgende ronde! 

Noenoe en Panda wat lijkt mij dat lastig zeg een korte LF. Is die LF wel elke cyclus stabiel of schommelt dat ook nog?
Wat dat betreft ben ik echt gezegend met een stabiele cyclus.
Kaat wat vervelend dat je zo een stress ervaart. Het blijft altijd lastig om dit los te laten merk ik zelf ook. Ik leef nu ook alweer met het uur richting het weekend. Wat mij goed helpt is elke cyclus iets anders proberen en deze maand er voor gekozen niets te doen. Geen testen, geen ingewikkeld seksuele planning, alleen 2 dagen seks gehad voor de eisprong en dat was het wel.. en ik merk dat ik mezelf nu best heel goed voel daarover. 

Hier nog steeds geen veranderingen.. Ik heb hoop dat het deze cyclus misschien gelukt is? 
Al vind ik het doodeng om dit uit te spreken want dat heb ik eerder gedaan en dat liep niet lekker af haha. 
En anders is het in ieder geval een fijn geweten dat mijn lichaam zichzelf aan het opschonen is.. tenminste dat gevoel heb ik vorige cyclus met al dat bloed verspreid en nu rust
 
Hej Kaat dat is wel herkenbaar. Teveel op forum zijn  werkt ook niet mee haha. Maar kan het ook niet laten. Is fijn om te delen want de meesten weten het niet eens dat 'we'  proberen zwanger te worden. Misschien komt je vertrouwen weer terug. Ik was voor mijn ovulatie ook heel pessimistisch. Nu 3dpo sta ik er wat relaxter in. Maar goed vraag me volgende week nog eens dan zal het weer een stuk anders zijn ? 
Klavertjes ik heb geen idee. Maar 3 rondes ov testen gebruikt dus wist het eerder ook  niet. Deze maand maar weer even zonder testen. Nu weet ik in ieder geval dat mijn eisprong later komt en ik redelijk snel daarna menstrueer. Dat scheelt wel weer op het wachtbankje. Fijn dat je het toch kan uitspreken. Dat is ook weer een stukje  verwerking/ loslaten en het weer durven aangaan. 
 
Terug
Bovenaan