NOD december 2022

Aaah nee Keira en Klavertjes, wat onwijs balen!!! :( toch nog hopen dat het niet doorzet Klavertjes! :(
TMAAM woooww dat is echt toevallig!! En wij zitten redelijk gelijk ook toch! Nou hopelijk is het een goed teken. Ik ben vandaag zooo ontzettend moe. Heb op het werk de hele middag zitten gapen, oeps ? en ik heb honger!! Maar verder qua mijn buik en zo.. Geen klachten! Nou dat is weer eens wat anders dan afgelopen maanden. Dan had ik echt vanaf ovulatie tot menstruatie elke dag klachten (vooral mijn buik). Ik merk dat ik echt alle kanten op vlieg van hoop naar geen hoop..
Fijn Kaat dat je je piek gevonden hebt!! :)
Spannend Bolleke! Ik hoop voor jou 1 dezer dagen een positieve test!
En inderdaad... Kom maar op met die 20 positieve tests deze maand!!! ??
 
Zat even te kijken in m'n app, blijkbaar had ik dit vorige maand ook op cd20. Hmm nou we zien het wel.
Ik ga ook van veel vertrouwen naar geen. 


@klavertjes wat balen zeg!! Maar goed nog niet echt een menstruatie dus blijf duimen!
 
Balen @Klavertjes, maar hou nog een beetje hoop! Ik ben nog opzoek naar mijn eisprong, nog niet het gevoel dat ie vandaag gesprongen is. Zichtbare streepjes op test, maar nog niet knal. Morgen controle zh.. blijft spannend! Hopelijk vanavond nog even  gezellig maken. Schiet er toch al snel in om de vakantieregelmaat erin te houden nu we weer aan het werk zijn
 
Aaahhh TMAAM nou nu heb ik meteen nog minder hoop GRRR! Maar wie weet... Sommige dingen is ook zo dat het soms positief uit pakt, soms niet. Wie weet betekent het wel een bevruchting maar is het spannend of de innesteling goed gaat.
Spannend Unwritten, laat je weten hoe het in het ziekenhuis was?
Ik zit vandaag op CD27, en waarschijnlijk iets van 7dpo. Dus hier wordt het spannend. Vandaag ook weer erg moe en nog steeds last van mijn rug, maar dat staat los van dit denk ik. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, soms voel ik mijn buik maar het lijken ook af en toe mijn darmen geloof ik. Ander moment helemaal geen klachten. Wat ik me herinner van de andere zwangerschappen was dat ik volgens mij 0 klachten had op moment van testen (waardoor het heel onwerkelijk voelde) dus ergens hoop ik continu op dat ik niks voel...
Ik hoop dat mijn sinterklaas weekend niet verpest gaat worden, want bij een menstruatie moet ik denk ik heel hard slikken. Dit is de 3e ronde na de vmk in september en ik las dus ergens dat de meeste mensen binnen 3 maanden na miskraam zwanger zijn. Pfff... Had ik liever niet gelezen. Maar goed wie weet...
Bedacht me dus ook dat ik niet eens testen in huis heb. Misschien maar goed ook. Ik wil op z'n vroegst maandag testen als het nodig is.
Ik ben zo bang voor de zondag. Tot nu toe vmk op zondag en daarna 2x ongesteld op zondag. Wel lekker consequent dus grr. Maar hoe stom, ik zou echt willen dat ik de zondag over kon slaan! 
Hoe is het met de rest?
Ik zal zo nog even nod lijstje plaatsen als er nog updates zijn, moet ik even terug zoeken haha 
 
ZazouTwee: ?
Keira: 29 nov ?
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec
Anirbas: 10 dec
Gebruiker 1010: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec?
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Minimin:
 
@TMAAM, ik had het vorige cyclus ook inderdaad.. ik schrijf de signalen ook niet meer op. Heb ik 2 maanden heel trouw gedaan, maar daar werd ik echt helemaal gek van haha. Ging elk klein dingetje opschrijven en opzoeken. Maar ergens dus ook wel weer fijn dat jij een beetje kan teruglezen wat je lichaam vorige cyclus ook gedaan heeft, maar hoeft nog niks te betekenen natuurlijk. Ik ga echt voor je duimen!! 
@Unwritten, spannend. Hopelijk alles goed! Wij lopen denk ik een beetje gelijk op. Ik dacht dat ik gister een piek gevonden had, maar vanochtend was de test echt heel donker. Dus denk dat ik toch de piek vandaag heb gehad. 
@Pandalover, ik herken je gevoel heel erg na zo een vmk, heb ook ergens gelezen dat je binnen 3/4 maanden weer zwanger bent. Ik ga zo voor je duimen en hoop dat je een mooie sint en kerst mag hebben.
 
@panda sorry!!! Maar... vorige ronde dacht ik ook zwanger te zijn! En wat je zegt, dat het net niet gelukt is. Dus goede kans voor volgende week!
En ik heb gelezen dat de meeste binnen 4 maanden na mk zwanger zijn. 
En spannend!! Je Nod komt al dichtbij!!!
Geniet van je Sinterklaas weekend! Hopelijk een heel mooi cadeau voor jullie! Laat het dan maar gauw maandag zijn haha. Slim van die testen. Ik heb er voor volgende week zondag 1 van cb dus die bewaar ik voor dan. Laat het maar gauw niet aankomende maandag maar die maandag daarop zijn ?
 
@kaat ja in die zin wel handig dat ik alles kan terug vinden, was ook zo met de vmk dus was wel fijn.
En herkenbaar hoor negatief, veel huilen en piekeren! K krijg laatste paar dagen veel te horen dat ik weer beter in m'n vel zit en beter uit zie dus laat het ??glow zijn.
Ik heb het idee dat ik m'n borsten voel maar zal wel niet.
 
Terug
Bovenaan